«ضیافت اندیشه» اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 4068109
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲

«ضیافت اندیشه» اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود

مسؤل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از برگزاری چهاردهمین دوره «ضیافت اندیشه» ویژه اساتید دانشگاه طی ایام تابستان خبر داد.

حجت الاسلام حمید مقامی، مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسؤل نهاد رهبری در این دانشگاه امروز، 11 تیرماه با اشاره به نقش محوری استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در توسعه علمی کشور و تحقق دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی، از برگزاری ضیافت اندیشه ویژه اساتید این دانشگاه به صورت حضوری در تابستان جاری خبر داد و گفت: این طرح از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است که در دوران شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح‌‌های بزرگی همچون ضیافت اندیشه اساتید، باعث تقویت بنیه دینی و فرهنگی استادان شده و همسویی در یک‌ مدار همفکری عمومی می‌شود که دستاورد آن، ارائه خدمات ارزنده جامعه دانشگاهی در همه حوزه‌ها است.

مقامی، تقویت ظرفیت‌های علمی و تربیتی استادان را از ضروریات جامعه دانشگاهی برشمرد و بیان کرد: در این رویداد اساتید مطرح استانی و کشوری در خصوص معرفت شناسی (اندیشه‌ورزی دینی)، اندیشه‌های راهبردی انقلاب اسلامی و تاریخ تمدن اسلامی به تبادل نظر می‌پردازند.

محمود پورکیانی، مسؤل دفتر هم‌اندیشی اساتید نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز مهلت نام‌نویسی در این طرح را نهم تا نوزدهم تیر سال جاری اعلام کرد و با تأکید بر محدودیت ظرفیت در نام ‌نویسی، افزود: این ضیافت در سه دوره اجرا می‌شود و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتیhttp://ostadan.sums.ac.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha