اهدای 1000 جهیزیه به زوج‌های نیازمند یزدی در هفته ازدواج
کد خبر: 4067329
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹

اهدای 1000 جهیزیه به زوج‌های نیازمند یزدی در هفته ازدواج

استاندار یزد گفت: همزمان با هفته ازدواج و با هماهنگی صنایع استان، به نیت یک هزار شهید دانش آموز استان یک هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اهدا شود.

ستاد ساماندهی امورجوانان یزد به گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، امروز، 7 تیرماه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد که با دستور کار بررسی برنامه‌های هفته ملی ازدواج برگزار شد، با اشاره به اهمیت ازدواج و خانواده در دین مبین اسلام و تأکید مؤکد رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تسهیل در امر ازدواج اظهار کرد: هفته ازدواج فرصت مناسبی جهت بازگشایی گره‌های ذهنی خودساخته در حوزه ازدواج و فرزندآوری و ترویج گفتمان ازدواج و تحکیم خانواده است لذا صداوسیما و مبلغان به صورت ویژه در این هفته و دیگر ایام سال به اقدامات تبیینی در این حوزه بپردازند.

وی با تأکید بر سامان اقدامات شاخص و الگویی در هفته ازدواج، اضافه کرد:  همزمان با این هفته و با هماهنگی صنایع استان، به نیت یک هزار شهید دانش آموز استان یک هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اهدا شود.

استاندار یزد افزود: در جریان برگزاری جشنواره زیباترین پیوند، تجلیل از فعالان برجسته حوزه ازدواج استان در دستور کار قرار گیرد.

فاطمی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی و ارائه آموزش جهت تحکیم بنیان خانواده؛ به عنوان کوچکترین و بنیادی ترین نهاد اجتماعی، اظهار کرد: در این راستا وضعیت ازدواج و طلاق به صورت محله به محله و دقیق احصا شود تا امکان برنامه‌ریزی صحیح وجود داشته باشد.

وی گفت: کوتاهی دستگاه‌ها و بانک‌ها در حوزه ازدواج، فرزندآوری و خانواده با ابزار ترک فعل به مقام‌های قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha