انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری بین ستاد کانون‌های مساجد و دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز
کد خبر: 4065995
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری بین ستاد کانون‌های مساجد و دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز

تفاهم‌نامه‌ای به منظور همکاری مشترک بین ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف احیای کارکردهای مساجد دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی استان منعقد شد.

حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس، امروز، اول تیرماه در جمع خبرنگاران از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین این ستاد و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف احیای کارکردهای فراموش شده مساجد خبر داد.

وی افزود: این تفاهم‌نامه با هدف احیای بسیاری از کارکردهای فراموش شده مساجد، تأسیس کانون فرهنگی ـ هنری در مساجد دانشگاه‌های علوم پزشکی تحت پوشش و ایجاد تعامل بین مراکز علمی، آموزشی و فرهنگی و کانون‌های مساجد منعقد شده است.

امیدی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مشترک با استفاده از ظرفیت‌های عظیم بیوت الهی و جوانان مؤمن و متعهد مسجدی و توجه به مقوله بهداشت محلات (شهری و روستایی) و استفاده از ظرفیت اردوهای جهادی به منظور ارائه خدمات بیشتر به مناطق محروم از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌ها و فضاهای در اختیار از تعهدات بین 2 نهاد مذکور بوده است، تاکید کرد: همکاری در راستای برگزاری اردوهای جهادی و بازدیدهای علمی و ارائه خدمات مورد نیاز به مناطق محروم و برگزاری دوره‌های آموزشی تأمین سلامت و خدمات بهداشتی به منظور آشنایی اقشار مختلف مردم با استفاده از ظرفیت اعضای کانون‌های مساجد از دیگر مواردی است که در تعهدات تفاهم‌نامه آمده است.

انتهای پیام
captcha