برگزاری کلاس‌های قرآن در بنیاد شهید ملایر
کد خبر: 4065972
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

برگزاری کلاس‌های قرآن در بنیاد شهید ملایر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از برگزاری کلاس‌های قرآن هم‌زمان با ایام تابستان ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در این اداره خبر داد.

محمدابراهیم مرادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایرمحمدابراهیم مرادی، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: بعد از دو سال از گذشت شیوع کرونا و نبود کلاس‌های حضوری این اداره هم‌زمان با ایام تابستان و پر کردن اوقات فراغت برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ملایر کلاس‌های قرآنی و ورزشی را به‌صورت حضوری برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این نهاد چهار دوره کلاس قرآنی را در ایام تابستان برگزار می‌کند، افزود: کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن در مسجد سیدالشهدا(ع) در شهرک ولیعصر(عج) ویژه همسران جانبازان و آزادگان، کلاس احکام و اخلاق ویژه همسران و فرزندان شاهد و کلاس روخوانی قرآن و مفاهیم در محل بنیاد شهید برگزار می‌شود.

مرادی برگزاری کلاس‌های ورزشی را نیز از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت بنیاد شهید ایثارگران ملایر برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دانست و افزود: در پایان اردوهای سیاحتی و زیارتی برای شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر همچنین به برگزاری پنجمین سالگرد شهید مدافع حرم «سعید شاملو» در ملایر اشاره کرد و گفت: این مراسم نیز با حضور همرزمان و جمعی از مسئولان در گلزار شهدای بهشت هاجر بر سر مزار این شهید بزرگوار برگزار شد.

وی تصریح کرد: شهید شاملو، بازنشسته نيروی زمينی سپاه پاسداران بود كه در سال 96 در دفاع از حرم آل الله در شهر حلب سوریه به شهادت رسيد.

مرادی در ادامه از برگزاری یادواره ۵۷ شهید روستای حسین‌آباد شاملو در روز پنجشنبه، 9 تیرماه خبر داد و گفت: این یادواره نیز با حضور امیر سرتیپ پوردستان، مشاور عالی فرمانده کل ارتش و مداحی صادق آهنگران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha