آیین تجلیل از «سنگر‌سازان بی سنگر» در نگین‌شهر برگزار شد
کد خبر: 4065412
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

آیین تجلیل از «سنگر‌سازان بی سنگر» در نگین‌شهر برگزار شد

طی مراسمی به مناسبت تأسیس جهاد‌سازندگی با حضور امام‌جمعه نگین‌شهر و فرماندار شهرستان آزادشهر از جهادگران دوران دفاع مقدس با عنوان «سنگرسازان بی‌سنگر» روز گذشته، 29 خرداد در نگین‌شهر تجلیل شد.

حجت الاسلام بابا محمدی امام جمعه نگین شهربه گزارش ایکنا از گلستان، طی مراسمی به مناسبت تأسیس جهاد‌سازندگی با حضور امام جمعه نگین‌شهر، فرماندار شهرستان آزادشهر از جهادگران دوران دفاع مقدس با عنوان «سنگرسازان بی‌سنگر» روز گذشته، 29 خرداد در نگین‌شهر تجلیل شد.

امام جمعه نگین‌شهر در این مراسم گفت: به وسیله جهاد‌سازندگی پیام انقلاب به عمق روستاها در اقصی نقاط کشور انتشار پیدا کرد و به وسیله جهادگران عرصه سازندگی خدمت مجاهدانه و خدمت بدون مرز در لبنان و سوریه و آفریقا معنا پیدا کرد.

حجت‌الاسلام بابامحمدی در ادامه افزود: گروه‌های جهادی که امروز در عرصه‌های متعدد خدمت‌گزاری در کشور مشغول خدمت مومنانه هستند نمونه‌های تکثیر شده جهادگران سازندگی  در دو دهه اول انقلاب هستند.

وی با بیان‌ اینکه امنیت امروزمان برگرفته از کار جهادگران در دوران دفاع مقدس است، افزود: الگوی جهادسازندگی اکنون در قالب طرح بسیج سازندگی در کشور در حال اجراست و بسیجیان در مناطق محروم مشغول سازندگی و عمران هستند.

امام‌جمعه نگین‌شهر با اشاره به اینکه نگاه ما رو به آینده است و در مسیر پیشرفت قدم برمی‌داریم گفت: جهاد نصر به دستور مقام معظم رهبری وارد عمل شده تا زمین‌های کشاورزی را احیا کند.

همچنین؛ در این مراسم از 20 جهادگر عرصه سازندگی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha