مساجد البرز میزبان جلسات آموزش احکام می‌شوند
کد خبر: 4064934
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

مساجد البرز میزبان جلسات آموزش احکام می‌شوند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز بیان کرد: همزمان با فرارسیدن ایام تابستان و اوقات فراغت، جلسات هفتگی آموزش قرآن‌ کریم و احکام در مساجد البرز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری جلسات آموزش احکام در مساجد استان خبر داد و اظهار کرد: جلسات هفتگی آموزش قرآن و احکام ویژه بچه‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هر جلسه از سوی امام جماعت مسجد برگزار می‌شود و مخاطبین جلسات با اخلاق، عقاید و احکام صحیح آشنا می‌شوند، افزود: طی جلسات یاد شده علاوه بر آموزش قرآن به موضوع عقاید نیز پرداخته می‌شود و در مسیر این دوره‌ها مخاطبین با اصول و مفاهیم دین آشنا خواهند شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های البرز با اشاره به اینکه این برنامه با هماهنگی مسئولان کانون‌های مساجد به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود، گفت: این دوره در راستای برگزاری کلاس‌های تابستانه و اوقات فراغت در کانون‌ها برگزار خواهد شد.

شکری یادآور شد: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌ شده کانون‌ها برای ایام تابستان  کتابخوانی، کلاس‌های حفظ، روخوانی و روان‌خوانی قرآن و مباحث اعتقادی است.

انتهای پیام
captcha