توزیع نذر گوشت قربانی بین اعضای کانون‌های مساجد کردستان
کد خبر: 4064451
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

توزیع نذر گوشت قربانی بین اعضای کانون‌های مساجد کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان از توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی با حمایت مؤسسه حضرت خدیجه(س) قم در کردستان خبر داد.

کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان، امروز، ۲۵ خردادماه در حاشیه توزیع گوشت قربانی اظهار کرد: در تداوم طرح نذر قربانی اول ماه قمری که توسط موسسه فرهنگی حضرت خدیجه(س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور برگزار می‌شود، کار توزیع دهمین محموله یک‌هزار و 500 بسته‌ای گوشت گرم به استان کردستان آغاز شد.

وی افزود: این دوره یک هزار و 200 بسته از طرف موسسه حضرت خدیجه (س) و 300 بسته نیز از طرف بنیاد رضوی به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در استان توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان با اشاره به اینکه ذبح و بسته‌بندی گوشت گرم گوسفندی در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد به منظور رساندن نذورات مردمی در بهترین و با کیفیت‌ترین شکل انجام می‌شود، بیان کرد: کار توزیع این کمک‌های مؤمنانه به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت امروز، 25 خردادماه در پنج شهرستان استان آغاز شد.

وی افزود: اجرای طرح نذورات قربانی طی دو سال گذشته در راستای رزمایش مواسات و همدلی در استان تداوم دارد و قریب به 16 تن گوشت گرم به تناوب در نقاط مختلف کردستان و شهرستان‌های تابعه استان به دست عزتمندان رسیده است.

گلباغی بیان کرد: تمام مراحل اعم از شناسایی و ثبت اسامی خانواده‌های عزتمند و آسیب دیده از کرونا، توزیع و راستی آزمایی به منظور نظارت بر اجرای درست طرح و رسیدن نذورات به محرومین واقعی با نظارت موسسه حضرت خدیجه(س) و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور صورت می‌گیرد.

وی از پیش‌بینی سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۰۳۰۳ در راستای ارتباط محرومان با خیرین و ثبت بازخورد از نحوه توزیع، سلامت و کیفیت بسته‌ها، تکریم محرومانِ بهره‌مند از این طرح و ارائه نظرات و دل نوشته‌های خانواده‌ها خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان با دعوت از عموم مردم و خیرین استان برای مشارکت در این طرح، اضافه کرد: شماره کارت به نام موسسه حضرت خدیجه به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ و قسمت کمک‌های نقدی در وب‌سایت این مؤسسه به آدرس khadije.com به صورت ۲۴ ساعته و آنی جهت مشارکت در این طرح خیرخواهانه مهیا است.

انتهای پیام
captcha