نشست هماهنگی برنامه‌های هفته ازدواج در یزد برگزار شد
کد خبر: 4064359
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵

نشست هماهنگی برنامه‌های هفته ازدواج در یزد برگزار شد

نشست هماهنگی برنامه‌های هفته ازدواج که امسال از 10 تیرماه آغاز می‌شود، با حضور معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.

نشست هماهنگی برنامه های هفته ازدواجبه گزارش ایکنا از یزد، مهدیه جمشیدی، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، 24 خردادماه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته ازدواج اظهار کرد: هفته ازدواج در سال جاری از 10 الی 16 تیرماه برگزار می‌شود و باید برای برنامه‌ریزی و برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این هفته تلاش کرد.

وی برگزاری جشن هفته ازدواج و پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران را از جمله مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته عنوان کرد و افزود: مسائل و مشکلات موجود در حوزه ازدواج از جمله افزایش میانگین سن ازدواج جوانان و کاهش تمایل به ازدواج در میان برخی از آن‌ها و به دنبال آن مشکلات اجتماعی و فرهنگی، این ضرورت را ایجاب می‌کند که فرهنگسازی گسترده و موج‌آفرینی فراگیری در راستای فرهنگ صحیح الگوی ازدواج آسان و آگاهانه در جامعه انجام شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه موضوع ازدواج و خانواده و مسائل مربوط به آن، یکی از محوری‌ترین موضوع‌هایی است که در سخنان مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره و تأکید شده است گفت: در این راستا باید برنامه‌ریزی خوبی در جهت موج‌آفرینی امر ازدواج جوانان، فرهنگسازی در زمینه الگوی ازدواج اسلامی، اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی‌های مورد نیاز جوانان و والدین در موضوع ازدواج و خانواده و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از ازدواج جوانان اقدام شود.

یادآور می‌شود در این نشست که با حضور مسئول مجمع خیرین ازدواج و شبکه فعالان ازدواج و نماینده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد، برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته ازدواج مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha