نمایشگاه‌های بین‌المللی صاحب ساختار سازمانی و حقوقی واحد شوند
کد خبر: 4064191
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

نمایشگاه‌های بین‌المللی صاحب ساختار سازمانی و حقوقی واحد شوند

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با اشاره به رفع مشکلات نمایشگاه‌های بین‌المللی گفت: گام اول این است که شرکت‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی صاحب یک ساختار سازمانی و حقوقی واحد شوند تا از عملکردهای جزیره‌ای و دخالت‌های نابجا پیشگیری شود.

علی فرهادی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، علی فرهادی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس امروز، 24 خردادماه در جمع مدیران عامل شرکت‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور، ضمن تشریح وضعیت فعلی این صنعت در سطح کشور گفت: مشکلات جاری صنعت نمایشگاهی کشور و مصادیق آن طوری است که می‌توان یک طومار تهیه کرد.

وی افزود: مشکلات ساختاری زیادی در صنعت نمایشگاهی کشور وجود دارد و تا این مشکلات مرتفع نشود، امیدی به تحقق اهداف بلند مدت و به فعلیت رساندن ظرفیت‌های موجود وجود ندارد.

 فرهادی بیان کرد: گام اول این است که شرکت‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور صاحب یک ساختار سازمانی و حقوقی واحد شوند تا از عملکردهای جزیره‌ای و دخالت‌های نابجا پیشگیری شود.

مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس ادامه داد: گام دوم این است که با توجه به ماهیت خصوصی و غیردولتی شرکت‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی، دولت دست از تصدی‌گری برداشته و صرفاً در حوزه تبیین سیاست‌های کلان و حاکمیتی ایفای نقش کند.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به این اهداف، لازم است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین قوانین لازم چارچوب‌ها را تعیین و از تشتت و آشفتگی حاکم بر وضعیت فعلی نمایشگاه‌ها پیشگیری و امور نمایشگاهی را ساماندهی کنند.

مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس تأکید کرد: لازمه پیگیری همه موارد گفته شده حفظ و تقویت تشکل صنفی توانمند، آگاه و با پشتوانه است.

انتهای پیام
captcha