اجرای طرح ملی «حفظ قرآن» در دانشگاه علوم پزشکی البرز
کد خبر: 4063715
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

اجرای طرح ملی «حفظ قرآن» در دانشگاه علوم پزشکی البرز

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طرح ملی حفظ قرآن ویژه دانشگاهیان در این دانشگاه آغاز شده است و خانواده‌های دانشگاهی می‌توانند در آن شرکت کنند.

اجرای طرح ملی «حفظ قرآن»

سمیه دهقان، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای طرح ملی حفظ قرآن در این دانشگاه گفت: اساتید، دانشجویان، کارکنان و خانواده‌های آنان می‌توانند در طرح ملی حفظ قرآن که مطالبه جدی مقام معظم رهبری مبنی بر پرورش حداقل ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم است، شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در این طرح به دانشگاهیان و دانشجویانی که ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن کریم حفظ کنند امتیازات و جوایز ویژه‌ای تعلق خواهد گرفت، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم دانشگاهیان، می‌توانند جهت ثبت‌نام به لینک https://www.nahad.ir/quran مراجعه کنند.

این مسئول با بیان اینکه در این دوره علاوه بر حفظ قرآن، آشنایی اجمالی با مفاهیم آیات قرآن کریم هم آموزش داده خواهد شد، یادآور شد: طرح ملی حفظ قرآن کریم به همت شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور و با همکاری دانشگاه‌ها و نهاد‌های از جمله سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، وزارت علوم و... اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha