تمام دستگاه‌های فارس موظف به همکاری با ستاد توسعه عتبات عالیات هستند
کد خبر: 4063711
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

تمام دستگاه‌های فارس موظف به همکاری با ستاد توسعه عتبات عالیات هستند

استاندار فارس با بیان اینکه بدون شک پیشرف و توسعه استان مدیون نگاه محبت‌آمیز اهل‌بیت(ع) است، گفت: همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی موظف به همکاری با ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات هستند.

 محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس عصر دیروز، 21 خردادماه در جلسه هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با بیان اینکه خدمت به آستان مقدس ائمه اطهار(ع) توفیقی بزرگ است که خدای متعال نصیب هرکسی نمی‌کند، گفت: بدون شک پیشرف و توسعه استان مدیون نگاه محبت‌آمیز اهل‌بیت(ع) است.

وی تصریح کرد: این راه پرخیر برکت را خدای متعال برای ما فراهم ساخته تا به‌واسطه اهل بیت(ع) در پیشگاه الهی آبرو کسب کنیم و این آبرو را به‌عنوان ذخیره ای با برکت برای آخرت خود داشته باشیم.

ایمانیه با اشاره به اینکه با هر قدمی که در راه ساخت و توسعه حرم‌های مطهر ائمه اطهار(ع) بر می‌داریم، استان فارس را بیمه می‌کنیم، ادامه داد: پیشرفت و توسعه استان مدیون نگاه و نظر محبت آمیز اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است و ما باید قدر این قدم‌های خیر را بدانیم.

استاندار فارس با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی موظف به همکاری با ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات هستند، افزود: در هر دستگاه یک نفر جوان باانگیزه به‌عنوان رابط ستاد مشخص می‌شود تا این راه پر خیر و برکت در تمامی روستاها و دهستان‌ها گسترش پیدا کند.

وی تصریح کرد: در جامعه ما افرادی هستند که به شدت علاقه‌مند هستند در این راه قدم بردارند و ما حتما باید تسهیل‌کننده مسیر برای این افراد جهت کمک در این راه پرخیر و برکت باشیم.

انتهای پیام
captcha