تلاش برای رفع مشکلات دانش‌آموزان مناطق محروم در فارس
کد خبر: 4063680
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

تلاش برای رفع مشکلات دانش‌آموزان مناطق محروم در فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و آموزشی در این اداره‌ کل گفت: بنا داریم از نزدیک با مسائل و مشکلات مدارس و دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار استان آشنا شده تا تصمیمات منطقی و صحیح‌تر گرفته شود.

جلسه استانی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 22 خردادماه در دومین جلسه استانی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در محل این اداره‌کل گفت: در این قرارگاه قرار است از نزدیک با مسائل و مشکلات مدارس و دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار استان آشنا تا تصمیمات منطقی و صحیح‌تر گرفته شود.

وی با بیان اینکه دراین بازدیدها علاوه بر مشکلات، ظرفیت‌های این مناطق نیز شناسایی، تقویت و استفاده خواهد شد، افزود: فعال‌سازی این قرارگاه منجر به یک جریان‌سازی در کار جهادی در آموزش و پرورش شود و به یک فرهنگ تبدیل شود.

عباس توانا، دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس نیز در این نشست، از تشکیل هشت کارگروه مختلف در این قرارگاه خبر داد و گفت: کارگروه‌های بازماندگان از تحصیل، توسعه و تحول اجتماع محور، توانمندسازی و کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی، تولید و توسعه مهارت، منزلت و حمایت، عمران و آبادی، رصد و برنامه‌ریزی منابع انسانی و ظرفیت‌شناسی و مردمی‌سازی از جمله این کارگروه‌ها است.

وی در تبیین اهداف این کارگروه‌ها تصریح کرد: تلاش برای اقدام سریع وبه موقع برای کاهش آسیب‌های تربیتی و پرهیز از بروکراسی‌های اداری از اهداف این کارگروه‌ها است.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس، استفاده از همه ظرفیت‌ها و پرهیز از نگاه قومیتی و تصمیمات احساسی را از دیگر اهداف تشکیل کارگروه های این قرارگاه مطرح کرد.

انتهای پیام
captcha