به گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 22 خردادماه در دومین جلسه استانی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در محل این ادارهکل گفت: در این قرارگاه قرار است از نزدیک با مسائل و مشکلات مدارس و دانشآموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار استان آشنا تا تصمیمات منطقی و صحیحتر گرفته شود.
وی با بیان اینکه دراین بازدیدها علاوه بر مشکلات، ظرفیتهای این مناطق نیز شناسایی، تقویت و استفاده خواهد شد، افزود: فعالسازی این قرارگاه منجر به یک جریانسازی در کار جهادی در آموزش و پرورش شود و به یک فرهنگ تبدیل شود.
عباس توانا، دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس نیز در این نشست، از تشکیل هشت کارگروه مختلف در این قرارگاه خبر داد و گفت: کارگروههای بازماندگان از تحصیل، توسعه و تحول اجتماع محور، توانمندسازی و کیفیتبخشی آموزشی و پرورشی، تولید و توسعه مهارت، منزلت و حمایت، عمران و آبادی، رصد و برنامهریزی منابع انسانی و ظرفیتشناسی و مردمیسازی از جمله این کارگروهها است.
وی در تبیین اهداف این کارگروهها تصریح کرد: تلاش برای اقدام سریع وبه موقع برای کاهش آسیبهای تربیتی و پرهیز از بروکراسیهای اداری از اهداف این کارگروهها است.
دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس، استفاده از همه ظرفیتها و پرهیز از نگاه قومیتی و تصمیمات احساسی را از دیگر اهداف تشکیل کارگروه های این قرارگاه مطرح کرد.
انتهای پیام