امضای لوح «همه خادم الرضاییم(ع)» با حضور اعتاب مقدس
کد خبر: 4063463
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

امضای لوح «همه خادم الرضاییم(ع)» با حضور اعتاب مقدس

در دهه کرامت به پیشنهاد آستان قدس رضوی با حضور تولیت‌های اعتاب مقدسه در شب میلاد امام رضا(ع) لوح و نماد وفاق و هم‌عهدی «همه خادم الرضاییم(ع)» با حضور اعتاب مقدس امضا شد.

همه خادم الرضاییم(ع)به گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی و به نقل از آستان نیوز، همزمان با میلاد حضرت رضا(ع) نماد «همه خادم الرضاییم(ع)» که در سالیان اخیر شعار محوری آستان قدس رضوی انتخاب و منتشر شده است، مورد امضای نمایندگان اعتاب مقدس قرار گرفت.

در دهه کرامت امسال نیز شعار و نماد همه خادم الرضاییم(ع) دوباره بین مراکز و مؤسسات فرهنگی مورد استقبال قرار گرفت و به پیشنهاد آستان قدس رضوی با حضور تولیت‌های اعتاب مقدسه در شب میلاد امام رضا(ع) لوح «همه خادم الرضاییم(ع)» امضا و رسانه‌ای شد.

لوح «همه خادم الرضاییم(ع)» با حضور زائران و مجاوران و به میزبانی آستان قدس رضوی، توسط مالک رحمتی، قائم مقام آستان قدس رضوی، مصطفی فیضی، مدیر عالی حرم، حسن الشمری، ریاست دیوان وقف شیعی، سلیم الجصانی، دانشیار زبان و ادبیات عربی دانشگاه کوفه، سيدمحمد مجيد موسوی، توليت مسجد كوفه، مصطفی ضیاء‌الدین، تولیت آستان مقدس حضرت عباس(ع) و قائم مقام عتبه حسینی(ع) و چندی دیگر تولیت مزارات و اعتباب مقدس در رواق امام خمینی(ره) امضا شد.

پس از امضای لوح «همه خادم الرضاییم(ع)» نماینده اعتاب به نشانه هم‌عهدی و همدلی دست به دست هم داده و هم‌نوا با مردم شعار لبیک یاحسین(ع)، لبیک یا رضا(ع)، لبیک یا عباس(س)، لبیک یاعلی(ع) و ... سر دادند.

در پایان این بخش از برنامه شب میلاد حضرت رضا(ع)، حیدر حسن الشمری؛ ریاست دیوان وقف شیعی در سخنانی کوتاه اجتماع نمایندگان اعتاب در حرم مطهر رضوی و امضای لوح «همه خادم الرضاییم(ع)» را تجدید عهد و پیمان با اهل بیت(ع) معرفی و بیان کرد: اجتماع خدام ائمه هدی(ع) در این شب عزیز یک پیام برای جهانیان دارد و آن هم این است که همگی در کنار یکدیگر خادم و مدافع همه اهل بیت(ع) و رسول گرامی اسلام(ص) و راه ایشان هستیم.

وی تأکید کرد: این پیام مشترک همه اعتاب است: «ما اجازه نخواهیم داد دشمنان به‌ویژه آمریکا و اسرائیل خبیث ذره‌ای به مقدسات توهین کنند.»

حیدر حسن الشمری ادامه داد: در این میلاد فرخنده همه شهدای عزیز که به فرمان مرجع شیعیان آیت‌الله سیستانی برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) لبیک گفتند به‌ویژه شهید مجاهد سردار سلیمانی و برادرش ابومهدی المهندس را یاد می‌کنم.

وی در پایان گفت: ما از سرزمین مقدس مزار اهل بیت(ع) خدمت شما رسیدیم تا در این مناسبت فرخنده و زیر این سقف با برکت، تبریک عرض کنیم و عهد ببندیم که در این مسیر مقدس خواهیم ماند تا به شرط توفیق به مولا امام زمان(عج) خدمت کنیم.

انتهای پیام
captcha