معیشت مردم با مدیریت انقلابی و جهادی بهبود می‌یابد
کد خبر: 4063129
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۵

معیشت مردم با مدیریت انقلابی و جهادی بهبود می‌یابد

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به برخی از سخنانی که در فضای مجازی در پاسخ به پیشرفت‌های کشورمان مطرح می‌شود که سری به بازار بزنید تا بفهمید چه خبر است، گفت: شرایط حساس امروز کشور همیشگی نخواهد بود و معیشت مردم هم با مدیریت انقلابی و جهادی بهبود خواهد یافت.

سردار محمدجعفر اسدی، معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)به گزارش ایکنا از فارس، سردار محمدجعفر اسدی، معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) عصر پنج‌شنبه، 19 خردادماه در همایش «جهاد تبیین و عملکرد هیئت‌های رزمندگان اسلام استان فارس» که در شیراز برگزار شد، با یادآوری شرایط اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که با ایستادگی و مقاومت ملت ایران به پیروزی رسیدیم، برخی از دستاوردها و پیشرفت‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف را متذکر شد.

وی تصریح کرد: امروز با اتکا به ایمان و دانش بومی و تلاش نخبگان به یکی از قدرت‌های موشکی تبدیل شده‌ایم که تروریست‌ها و قاتلان ملت ایران را نه در خانه‌شان که حتی در اتاقشان هم ردگیری و هدف قرار می‌دهیم.

اسدی به برخی از افرادی که در فضای مجازی و دیگر محافل در واکنش به دستاوردهای کشورمان با لحنی مأیوسانه می‌گویند سری به بازار بزنید تا بفهمید چه خبر است، گفت: اینکه همه چیز را فقط در ترازوی مادیات و دنیا ببینیم اندیشه‌ای غربی و منحط است. دین ما علاوه بر بها دادن به معنویات، توصیه‌های زیادی هم به کار و تلاش و آسایش داده و شرایط حساس امروز کشور ما نیز همیشگی نخواهد بود و معیشت مردم هم با مدیریت انقلابی و جهادی بهبود خواهد یافت.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی به هیچ عنوان نباید مأیوس شویم، افزود: نعمت‌هایی چون ایمان، پیامبر اکرم(ص)، اهل بیت و ائمه اطهار و ولی‌فقیه داریم و با وجود این نعمت‌ها نباید ناسپاس بود زیرا آینده روشن است و خداوند هم خلف وعده نمی‌کند.

وی با اشاره به تلاش‌های گسترده دشمنان در جنگ نرم برای ناامیدسازی ملت ایران تصریح کرد: امروز دشمن به کمک سلاح جدیدش یعنی رسانه‌ها و جنگ روانی تلاش می‌کند تا حقایق را وارونه جلوه داده و شکست‌های خود را پیروزی و دستاوردهای را ما هیچ نشان دهد.

اسدی خواستار هوشیاری مردم در این عرصه شد و افزود: فقیر در همه جوامع و در همه اعصار و دوره‌‌ها وجود داشته و دارد. کافی است سری به برخی رسانه‌های نیمه مستقل و مراجع آماری خود غرب یا خیابان‌های لندن و نیویورک بزنید تا به آمار کارتن‌خوابها و فقرای آمریکا و انگلیس پی ببرید اما همین غرب سعی می‌کند مردم ما را فقیر و بیچاره و غرب را مرفه معرفی کند.

فرمانده لشکر 33 المهدی در دوران دفاع مقدس با یادآوری شرایط آن دوران تصریح کرد: زمانی ما در جبهه‌ها هیچ نداشتیم اما امید داشتیم و همین امید و توکل در کنار ایمان و معنویت بود که ما را پیروز جبهه‌های جنگ تحمیلی کرد. دشمن ما این مسئله را متوجه شده و به همین خاطر تمام تلاشش را می‌کند که مردم ما را ناامید کند و با سیاه‌نمایی از یک سو و نشان ندادن دستاوردهای فراوان این 4 دهه و پررنگ کردن برخی کاستی‌ها از سوی دیگر می‌خواهد به مخاطب القای ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آن هم دستاوردهای علمی، نظامی، پزشکی، تحقیقاتی بدهد و عده‌ای نیز در داخل حکم سیاهی لشکر برای همین دشمن را دارند بازی می‌کنند.

وی یادآور شد: عده‌ای از مسئولان ما در دوره‌هایی، معیشت مردم را به رفتار و لبخند رضایت غرب گره زده و گفتند باید ذلت را بپذیریم تا معیشت مردم درست شود اما دین ما به ما می‌گوید «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» یعنی ما همواره با ظالم در ستیز خواهیم بود و مظلوم را یاری خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha