دیدار رئیس‌جمهور با اقشار مختلف مردم چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4063063
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

دیدار رئیس‌جمهور با اقشار مختلف مردم چهارمحال‌وبختیاری

رییس‌جمهور دقایقی قبل در برنامه دیدار با اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری حضور یافت.

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ۱۹ خردادماه در بیست و چهارمین سفر استانی به چهارمحال و بختیاری دقایقی قبل با حضور در مجموعه ورزشی شهدای گمنام شهرکرد با اقشار مختلف مردم دیدار کرد.

در این سفر یک روزه همچنین رئیس‌جمهور با حضور در یکی از محروم‌ترین و دورافتاده‌ترین مناطق استان چهارمحال و بختیاری، با مردم روستای لبد، دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین رئیس‌جمهور از کشتارگاه صنعتی جونقان که واگذاری آن به خریدار نااهل بخش خصوصی با دستور خود وی در زمان ریاست قوه قضائیه ابطال شده بود، بازدید کرد.

رئیس جمهور همچنین در ادامه سفر خود به چهارمحال‌وبختیاری، از مجتمع نساجی حجاب شهرکرد به عنوان بزرگترین کارخانه تولید پارچه چادر مشکی کشور بازدید کرد.

وی در جریان بازدید از بخش‌های مختلف و در گفت‌وگو با کارگران، مهندسین و مدیران این واحد صنعتی، از زحمات و تلاش‌های آنان برای تولید انواع پارچه‌های با کیفیت چادر مشکی در طرح‌های متنوع قدردانی کرد و گفت: اجرای برنامه‌های توسعه‌ای، افزایش تولید و ارتقای کیفیت تولیدات این کارخانه می‌تواند کشور را از واردات پارچه چادر مشکی بی‌نیاز کند.

این مجتمع نساجی در حال حاضر ظرفیت تولید ماهانه ۶۰۰ هزار مترمربع و سالانه ۱۰ میلیون مترمربع پارچه چادر مشکی در طرح‌های مختلف را دارد که در صورت تامین اعتبار و اجرای برنامه توسعه خود می‌تواند این ظرفیت را تا سالانه ۲۶ میلیون مترمربع افزایش دهد.

حضور در شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه‌های دیگر رئیس جمهور در این سفر است.

انتهای پیام
captcha