برگزاری دومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در زنجان
کد خبر: 4062539
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

برگزاری دومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نخبگان قرآنی باید دور هم جمع شوند و در خصوص مشکلات و معضلات جامعه با هم به گفت‌وگو پرداخته و راه‌حل ارائه دهند.

جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، صبح امروز، در دومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان ضمن تقدیر از تلاش‌های یک‌ساله هیئت اندیشه‌ورز در زنجان، اظهار کرد: هیئت اندیشه‌ورز یکی از راهبردهایی بود که رهبر معظم انقلاب در برهه‌ای از زمان ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: هر موفقیتی مرهون یک فکر و اندیشه سازمان‌دهی شده است. در بین بانوان یک خلا وجود دارد که عبارت است از اینکه این اندیشه کجا و چگونه باید شکل پذیرد. خلا موجود باید توسط بانوان قرآنی حاضر در هیئت اندیشه‌ورز پر شود. مسائل و مشکلات جامعه زنان باید در جمعی بررسی و سپس در جامعه عملیاتی شود.

این مسئول ادامه داد: در بین بانوان ظرفیت‌های خوبی داریم که می‌بایست از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود. برگزاری جلسات هیئت اندیشه‌ورز فرصت مناسبی است تا مشکلات و مسائل بانوان در این جمع مطرح و راهکارهای مناسب ارائه شود تا در بخش‌های مختلف جامعه بانوان عملیاتی شود.

در ادامه جلسه، حجت‌الاسلام حمید حسنی، مدیر اداره امور قرآنی اسلامی استان زنجان، ضمن تقدیر از حضور بانوان قرآنی در این هیئت، تاکید کرد: مربی قرآن نباید تک بعدی باشد.

وی افزود: تک بعدی بودن پاسخگوی نیازهای جامعه امروزی نیست و همه مربیان می‌بایست آموزش سبک زندگی قرآنی را در سرلوحه آموزش‌های خود قرار دهند.

انتهای پیام
captcha