فرهنگ مطالبه‌گری نهادینه شود
کد خبر: 4062249
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

فرهنگ مطالبه‌گری نهادینه شود

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به راه‌اندازی پاتوق مطالبه‌گری در بسیج رسانه این استان گفت: برای ورود به مسائل، باید توجه داشت که آیا فرهنگ آن موضوع به وجود آمده یا خیر و مطالبه‌گری هم فرهنگی است که باید نهادینه شود.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس به گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 16 خردادماه در پاتوق مطالبه‌گری بسیج رسانه این استان، این پاتوق را یک کار خوب در استان توصیف کرد که برای نخستین بار اجرا شده است و گفت: اگر رسانه در این پاتوق خوب وارد شده و پاسخ درست را به جامعه منتقل کند، اثرگذاری خوبی می‌تواند داشته باشد، چرا که انتقال واقعیات جامعه مردم را همراه با رسانه می‌کند.

وی تصریح کرد: برای ورود به مسائل، باید توجه داشت که آیا فرهنگ آن موضوع به وجود آمده یا خیر و مطالبه‌گری هم فرهنگی است که باید نهادینه شود.

بوعلی خواستار همکاری و هم‌افزایی اقشار مختلف بسیج شد و افزود: اقشار بسیج باید به این بلوغ برسند که از ظرفیت هم استفاده کنند. اگر این اتفاق بیفتد، معجزه می‌شود و بسیج معنی واقعی‌تر خود را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: توقع داریم این مسئله به همه اقشار تسری پیدا کند و با احصاء و تبیین مشکلات و معضلات اقشار مختلف و ارائه به مسئولان مرتبط این کار را ادامه و راهکار لازم را بیان کند تا قبل از اینکه موضوعی به معضل تبدیل شود، حل شود.

وی در ادامه با تقدیر از همکاری بسیج کشاورزی در پاتوق مطالبه‌گری‌های قبل، یکی از کارهای شاخص استان فارس را همین کار عنوان کرد و گفت: در سفر اخیر سردار سلیمانی مسئول سازمان بسیج مستضعفین به فارس هم به این موضوع اشاره شد.

بوعلی بیان کرد: با برگزاری پاتوق مطالبه‌گری بر خلاف دیگر استان‌ها جایگاه جانشین فرماندهی سپاه در اقشار هم برای ادارات مختلف  کاملا درک شده دیدیم.

وی بر ارتباط بیشتر اقشار با جانشین فرمانده برای فعالیت بهتر تاکید کرد و گفت: رسالت و ماموریت بسیج رسانه این است که در ابعاد مختلف در جامعه نقش‌آفرین باشد و مطالبه‌گران را به مسئولین پاسخگو متصل کند.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با تاکید بر ایجاد فضای آرام و بدون تنش برای مطالبه‌‌گری، این پاتوق را یک کار نو و جدید دانست و افزود: رضایت‌مندی دامداران و ورود مسئولان جهاد کشاورزی به مسائل روز دامداران و ایجاد یک فضای خوب میان دامداران و مسئولین، از موارد مثبت این پاتوق است.

انتهای پیام
captcha