ارائه بیش از ۲۰۰ هزار خدمت به جامعه عشایری چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4062166
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جهاد دامپزشکی کشور اعلام کرد

ارائه بیش از ۲۰۰ هزار خدمت به جامعه عشایری چهارمحال‌وبختیاری

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جهاد دامپزشکی کشور با اشاره به ارائه بیش از ۲۰۰ هزار خدمت در چهارمحال و بختیاری، گفت: ارائه خدمات به جامعه عشایری از چهارمحال و بختیاری آغاز شد و این روند در تمام کشور ادامه خواهد داشت.

جهاد دامپزشکی در مناطق محروم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمدمهدی خورشیدوند، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جهاد دامپزشکی کشور شامگاه، ۱۵ خردادماه در اختتامیه رزمایش ۱۰هزار خدمت به نیت ۱۰هزار شهید جامعه عشایری در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۴۱ گروه تخصصی دامپزشکی با بیش از ۲۰۰ نفر در طول مدت چهار روز در تمامی مناطق استان خدماتی شامل واکسیناسیون، درمان، ویزیت، سم‌پاشی و موارد آموزشی و ترویجی را به جامعه عشایری ارائه کردند که تقریباً در تمام نقاط محروم استان به صورت هماهنگ اجرا شد.

خورشیدوند با اشاره به ارائه بیش از ۲۰۰ هزار خدمت در استان، افزود: انفجار خدمت در استان ارائه شد که پشتیبانی خوبی در بخش‌های مختلف صورت گرفت، به طوری که ارائه خدمات به جامعه عشایری از چهارمحال و بختیاری آغاز شد و این مسئله در تمام کشور ادامه خواهد داشت.

خدمات ارائه شده به جامعه عشایری در تمامی استان‌ها انجام می‌شود

در ادامه امین اسدی، مشاور معاون وزیر و روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه قرارگاه محرومیت‌زدایی جهاد دامپزشکی از ۱۲ تا ۱۵ خرداد ادامه داشت، گفت: در این راستا چهارمحال و بختیاری به‌عنوان استان پایلوت انتخاب و خدمات در مناطق صعب‌العبور به عشایر ارائه شد.

وی بیان کرد: ۵۰ اکیپ‌ به صورت جهادی مسائل آموزشی، بهداشتی، واکسیناسیون و درمانی را به جامعه عشایری انجام دادند که ۲۰ برابر حد انتظار خدمات ارائه شد، همچنین تلاش می‌شود واکسن‌هایی که عشایر کشور برای دام‌های خود خریداری می‌کنند به صورت رایگان در اختیار آن‌ها بگیرد و خدمات ارائه شده به جامعه عشایری چهارمحال و بختیاری به صورت مشابه به استان‌های دیگر نیز ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha