مدیر انقلابی، مردم‌دار و مسئولیت‌پذیر است
کد خبر: 4061863
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۳
شاخص‌های انقلابی‌گری / 3

مدیر انقلابی، مردم‌دار و مسئولیت‌پذیر است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاخص‌های انقلابی‌گری باید در میان آحاد جامعه اعم از مدیر و مسئول و اقشار مختلف وجود داشته باشد، گفت: همراهی با مردم و مردم‌داری و مسئولیت‌پذیری از جمله شاخص‌های یک مدیر انقلابی است.

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ابراهیم عزیزی، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، برخی از شاخص‌های انقلابی‌گری در اندیشه ایشان را یادآور شد و گفت: امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان، رهبر معظم انقلاب همواره شاخص‌هایی را برای امر مهم انقلابی‌گری تبیین کرده‌اند که لازم است هم مردم و هم مسئولان بدین شاخص‌ها برای تداوم مسیر انقلاب توجه داشته باشند.

وی، نخستین شاخص انقلابی‌گری را ایستادگی بر روی اصول و مواضع انقلاب اسلامی دانست و افزود: طبیعتاً این شاخص به خصوص در میان مدیران و مسئولان به صورت جدی باید وجود داشته باشد.

عزیزی با بیان اینکه مبارزه و ایستادگی در خط مقدم مبارزه با استکبار و استعمار از دیگر شاخص‌هایی است که یک فرد یا مدیر انقلابی باید داشته باشد، گفت: همچنین همراهی با مردم و مردم‌داری و مسئولیت‌پذیری از دیگر شاخص‌های یک مدیر انقلابی است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای تحقق اندیشه‌های امامین انقلاب باید در تمام سطوح مدیریتی، نظریه‌پردازی و غیره در مقام عمل این عنصر ایستادگی و مقاومت را به عنوان یک اصل مهم دیده و بر آن تأکید داشته باشیم.

وی اظهار کرد: به طور کلی مردم‌داری، مسئولیت‌پذیری، سلطه‌ناپذیری، مقابله با نظام سلطه و سلطه‌گران، ایستادگی بر روی اصول و باورهای انقلابی از جمله مهم‌ترین مؤلفه‌ها و شاخص‌های انقلابی‌گری در اندیشه‌های امامین انقلاب هستند.

عزیزی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا این مؤلفه‌ها در همه آحاد جامعه اسلامی به خصوص در مدیران و مسئولان بیشتر از هر قشر دیگری نمود داشته باشد.

انتهای پیام
captcha