برگزاری مسابقه کتابخوانی و نقاشی «کوچ خورشید» در ایجرود
کد خبر: 4061583
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

برگزاری مسابقه کتابخوانی و نقاشی «کوچ خورشید» در ایجرود

در آستانه سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، مسابقه مجازی کتابخوانی و نقاشی در خصوص زندگی حضرت امام خمینی(ره) با عنوان «کوچ خورشید» در شهرستان ایجرود برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی و نقاشی کوچ خورشید

به گزارش ایکنا از زنجان، در آستانه سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود اقدام به برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی و نقاشی در خصوص زندگی حضرت امام خمینی (ره) با عنوان «کوچ خورشید» در شهر خوشه‌های زر کرد.

هدف از برگزاری مسابقه کتابخوانی تبیین مؤلفه‌های اندیشه و افکار امام راحل و ترویج فرهنگ مطالعه است؛ چراکه باید نسل جوان امروز بیش از پیش با دیدگاه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی آشنایی یابد.

کودکان و نوجوانان ایجرودی در رقابتی سالم و در فضایی آرام و نیز احساسی پاک به امام راحل، گوشه‌ای از علاقه خود به امام مهربانی‌ها را با خلق آثار و نقاشی خود به تصویر خواهند کشید.

علاقه‌مندان می‌توانند پاسخ سؤالات مسابقه کتابخوانی و نیز آثار و نقاشی‌های خود را تا پایان روز 18 خردادماه به دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود و در فضای مجازی ارسال کنند.

یادآور می‌شود، به برگزیدگان این مسابقات به قید قرعه و به رسم یادبود هدایایی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha