بزرگداشت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب در اردبیل
کد خبر: 4061554
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

بزرگداشت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب در اردبیل

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) در مصلی اردبیل برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب در اردبیلحجت‌الاسلام حسن باقری، مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، بیان کرد: مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در اردبیل 14 خردادماه در مصلی اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: سخنرانی ویژه این مراسم حجت‌الاسلام رضا تقوی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس پیشین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور است.

وی ادامه داد: این مراسم معنوی از ساعت 11:30 آغاز و از عموم مردم انقلابی اردبیل دعوت می‌شود تا در این آئین گرامیداشت حضور داشته باشند.

حجت‌الاسلام باقری بیان کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی خواهد بود.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، یادآور شد: آئین گرامیداشت شهدای 15 خردادماه همراه با یادواره شهدای فصل بهار شهرستان اردبیل نیز روز یکشنبه، 15 خردادماه برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم از ساعت 11 در مهدیه اردبیل برپا خواهد شد و از مردم شهرستان اردبیل دعوت می شود این مراسم را نیز که مزین به نام شهدای انقلاب است را با شور و نشاط خاص برپا دارند.

انتهای پیام
captcha