کمک‌های مؤمنانه استمرار داشته باشد
کد خبر: 4061523
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۸
آیت‌الله دژکام:

کمک‌های مؤمنانه استمرار داشته باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس خواستار تداوم کمک‌های مؤمنانه به‌صورت مستمر در طول سال شد و گفت: نهضت و کمک مؤمنانه باید دائماً در جامعه اسلامی استمرار داشته باشد و تنها مربوط به یک ماه و مناسبت نباشد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ایام دهه کرامت، رزمایش «احسان و همدلی» به‌منظور توزیع 9 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان فارس عصر چهارشنبه، 11 خردادماه به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این استان برگزار شد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در این مراسم خواستار تداوم کمک‌های مؤمنانه به‌صورت مستمر در طول سال شد و گفت: نهضت و کمک مؤمنانه باید دائماً در جامعه اسلامی استمرار داشته باشد و تنها مربوط به یک ماه و مناسبت نباشد.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پیگیرانه این نهضت همدلی و همراهی را ادامه می‌دهد، از خیران استان خواست در انجام امور خیر به‌ویژه کمک به نیازمندان تمام توجه و تلاش خود را انجام دهند.

امام‌جمعه شیراز تصریح کرد: سنت حسنه کمک به نیازمندان بسیار از سوی ائمه اطهار(ع) سفارش شده و امام علی(ع) امام اول شیعیان خود شخصا به‌صورت پنهانی به نیازمندان کمک می‌کردند و این کار مهم را ترویج می‌دادند.

حسن‌ پورنورعلی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان فارس نیز در این مراسم گفت: به‌مناسبت فرارسیدن دهه کرامت 9 هزار بسته معیشتی به ارزش شش میلیارد تومان میان نیازمندان استان فارس توزیع می‌شود.

وی ارزش تقریبی هر بسته را حدود 700 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این بسته‌های معیشتی با همکاری ۳۰۰ گروه جهادی در دهه کرامت بین نیازمندان استان فارس که قبلا شناسایی شده‌اند، توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha