اولین رویداد آموزشی زنان کارآفرین در بیرجند برگزار شد
کد خبر: 4061501
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷

اولین رویداد آموزشی زنان کارآفرین در بیرجند برگزار شد

اولین رویداد آموزشی زنان کارآفرین در بیرجند برگزار شد.

اولین رویداد آموزشی زنان کارآفرین در بیرجند برگزار شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سعید کسرایی نیا، یک مشاور کسب و کار و مدرس کسب و کار و برندینگ در حاشیه برگزاری این رویداد گفت: بیش از ۱۵۰ بانوی کارآفرین از تمام شهرستان‌های خراسان جنوبی در این رویداد شرکت کردند و در کارگاه‌های رشد و توسعه کسب و کار، خلاقیت و نوآوری آموزش دیدند.

وی افزود: توانمندسازی زنان، افزایش سهم اشتغال بانوان از بازار استان، توسعه مهارت‌های فردی و شغلی بانوان، رشد و توسعه کسب و کارهای بانوان، افزایش خلاقیت و نوآوری در محصولات حوزه زنان از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این رویداد بود.

کسرایی نیا ادامه داد: برگزاری سه کارگاه "خلاقیت و نوآوری"، "رشد در کسب و کارهای خرد" و "آنچه کارآفرینان موفق باید بدانند" و شش ارائه توسط بانوان کارآفرین به عنوان تجربه نگاری از برنامه‌های این رویداد بود.

این مشاور کسب و کار با بیان اینکه متاسفانه بانوان کارآفرین با مفاهیم و اصول کسب و کار آشنا نیستند، تصریح کرد: غالبا این افراد با عدم آگاهی و در نظر گرفتن نیازهای بازار اقدام به راه اندازی کسب و کار می‌کنند، اما جون این آگاهی‌ها وجود ندارد، نمی‌توانند در آن به موفقیت دست یابند.

انتهای پیام
captcha