آغاز رزمایش «جهاد امیدآفرینی» در مناطق محروم کرج
کد خبر: 4061320
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

آغاز رزمایش «جهاد امیدآفرینی» در مناطق محروم کرج

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام هادی(ع) کرج گفت: ۲۵ گروه جهادی تحت پوشش این ناحیه در قالب رزمایش جهاد امیدآفرینی به خانوارهای محروم منطقه مهرشهر کرج خدمات ارائه می‌دهند.

بسیج سازندگی

کامران کولیوند، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام هادی(ع) کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه ایجاد شور و نشاط انقلابی از برنامه‌های مهم بسیج و سپاه است، گفت: بسیج سازندگی در رزمایش جهاد امیدآفرینی با تمام ظرفیت‌های خود در جهت ایجاد نشاط پای کار است‌.

وی افزود: بسیج سازندگی به دنبال تحقق شعار عدالت، امیدآفرینی و طراحی الگوهای عملی برای حرکت عمومی و مشارکت آحاد مردم است و در این راستا اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به رزمایش جهاد امیدآفرینی به بیان برخی برنامه‌های ۱۰ روزه این رزمایش پرداخت و گفت: تعمیر چهار باب منزل محروم در آق‌تپه و هفت منزل در شهرک امیرالمؤمنین(ع) و زاق تپه، افتتاح دو باب خانه از سوی قرارگاه شهید حججی، کلنگ‌زنی ساخت دو باب خانه محروم در شهرک امیرالمؤمنین(ع)، آموزش کلاس خیاطی، ارائه خدمات تأسیساتی از سوی گروه جهادی شهید باکری و فائزون و توزیع بسته‌های معیشتی از جمله برنامه‌های رزمایش جهاد امیدآفرینی در منطقه مهر شهر کرج است.

کولیوند یادآور شد: همچنین شش گروه بسیج جامعه پزشکی در این ایام به ارائه خدمات مختلف رایگان پزشکی اعم از چشم پزشکی، دندانپزشکی، ویزیت رایگان پزشکی عمومی، متخصص داخلی، مشاوره‌های خانواده و سلامت و مامایی می‌پردازند.

وی گفت: توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های محروم مناطق تحت پوشش رزمایش از دیگر برنامه‌های این ۱۰ روز است.

انتهای پیام
captcha