طرح «ارائه خدمات سلامت» در البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 4061311
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
همزمان با آغاز دهه کرامت؛

طرح «ارائه خدمات سلامت» در البرز اجرا می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر البرز گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت، طرح ارائه خدمات سلامت در مناطق محروم و کم‌برخوردار این استان اجرایی می‌شود.

هلال احمر

محمدباقر خلفی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه کرامت، طرح ارائه خدمات سلامت در مناطق محروم و کم‌برخوردار این استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: این تیم‌ها براساس برنامه‌ریزی انجام شده طی این مدت به شهرستان‌های کرج، اشتهارد، ساوجبلاغ، نظرآباد، فردیس و طالقان اعزام می‌شوند.

این مسئول بیان کرد: تیم‌های پزشکی با حضور در مناطق محروم خدماتی مانند ویزیت رایگان، تست قند خون، فشارخون، دارو و برخی خدمات پزشکی دیگر برحسب تقاضا ارائه می‌کنند.

خلفی گفت: معاونت داوطلبان و جوانان همچنین برای دهه کرامت بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی برای ارائه به همشهریان در مناطق کم‌برخوردار تدارک دیده‌اند.

وی یادآور شد: اکنون ۸۳ خانه هلال در مناطق محروم و کم‌برخوردار این استان به خانواده‌های نیازمند خدمات آموزشی و بهداشتی ارائه می‌دهند.

این مسئول بیان کرد: خانه هلال پل ارتباطی است که می‌تواند نقش موثری را در تأمین نیازهای اقشار آسیب‌پذیر و محرومان ایفا کند و فرصت مناسبی برای خدمات‌رسانی به مردم در نقاط محروم و دورافتاده است.

خلفی تصریح کرد: با تأسیس خانه‌های هلال به دنبال توسعه آموزش‌های امدادی و فرهنگ‌سازی در بین اقشار توانمند برای کمک به محرومان است.

وی در پایان گفت: تیم‌های هلال‌احمر در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی در مناطق محروم در تلاش برای ارائه خدمات بهتر به ساکنان این مناطق هستند.

انتهای پیام
captcha