موانع توسعه خراسان‌جنوبی بررسی می‌شود
کد خبر: 4061221
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
در سفر نیکزاد به خراسان‌جنوبی؛

موانع توسعه خراسان‌جنوبی بررسی می‌شود

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در سفر به خراسان‌جنوبی در بازدید میدانی با حضور تعدادی از دستگاه‌ها به نمایندگی از وزارتخانه‌ها، مشکلات و موانع توسعه برخی مناطق خراسان‌جنوبی بررسی خواهد شد و صورتجلسه‌ای هم در همین خصوص تنظیم می‌شود.

علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علی نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، شب گذشته، ۱۰ خردادماه در بدو ورود به خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: این سفر به دعوت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انجام شده است؛ به جهت اهمیت موضوع، تعدادی از مدیران حوزه‌های وزارتی و سازمانی نیز در این سفر حضور دارند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به‌دلیل پهناوری و وسعت خراسان‌جنوبی، در این سفر، مناطق غربی استان بازدید می‌شوند و ۲۰ روز بعد هم برای رصد شرایط در دیگر نقاط، دوباره به خراسان‌جنوبی سفر خواهیم کرد.

نیکزاد با تأکید بر اینکه قصد دخالت در امورات اجرایی را نداریم، افزود: استان استاندار دارد و شهرستان‌ها هم دارای فرماندار هستند که وظیفه اجرای امورات را دارند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۵ درصد اعتبارات و بودجه‌ها در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها متمرکز است، گفت: در بازدید میدانی با حضور تعدادی از دستگاه‌ها به نمایندگی از وزارتخانه‌ها، مشکلات و موانع توسعه برخی مناطق خراسان‌جنوبی بررسی خواهد شد و صورتجلسه‌ای هم در همین خصوص تنظیم می‌شود.

نیکزاد افزود: یک ماه بعد با حضور مسئولان مربوطه در هیئت رئیسه مجلس جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا نتایج این بازدیدها بررسی شوند و امیدواریم بتوانیم گرهی از گره‌های مردم استان باز کنیم.

عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، معاون شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل، مدیرکل اصلاح‌ نژاد معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی و معاون سازمان امور عشایری نیز در این سفر یک روزه نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha