رزمایش قرارگاه محرومیت‌زدایی در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4060775
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

رزمایش قرارگاه محرومیت‌زدایی در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

در استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری، رزمایش قرارگاه محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

علی اصغر ایزدی، مسئول بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سرهنگ علی‌اصغر ایزدی، مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: در استقبال از کنگره ملی بزرگداشت ۱۰هزار شهید جامعه عشایری کشور که در چهارمحال‌وبختیاری برگزار خواهد شد، رزمایش قرارگاه محرومیت‌زدایی جهادی با حضور حدود 40 گروه جهادی تخصصی دامپزشکی از سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

ایزدی افزود: این رزمایش با همکاری سازمان دامپزشکی کشور و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در مناطق عشایری استان و با هدف تحقق شعار کنگره ملی شهدای جامعه عشایری «10هزار شهید، 10هزار خدمت» برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: رزمایش قرارگاه محرومیت‌زدایی جهادی از 12 تا ۱۵ خردادماه در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری ادامه خواهد داشت.

ایزدی گفت: بیش از 170 نفر از جهادگران دامپزشک کشور در طول مدت برگزاری این رزمایش در مناطق عشایری استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان افزود: به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)، تیم‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در همراهی با تیم‌های دامپزشکی، جهت ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی به عشایر به مناطق هدف اعزام خواهند شد.

وی گفت: واکسیناسیون دام و طیور، ویزیت و درمان دام و طیور، ارائه دارو و سموم به صورت رایگان، آموزش بیماری‌های مشترک دام و انسان، کمک به آبرسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار، توزیع بسته‌های معیشتی، خدمات بهداشتی و درمانی و خدمات کشاورزی تخصصی در مناطق مشترک عشایری و روستایی از جمله عرصه‌های مختلفی است که در این رزمایش جهت خدمت‌رسانی به عشایر در نظر گرفته شده است.

مراسم اعزام گروه‌های جهادی در روز دوازدهم خرداد از محل ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha