اعلام نتایج مسابقه نقاشی روز جهانی قدس در کرمان
کد خبر: 4060592
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶

اعلام نتایج مسابقه نقاشی روز جهانی قدس در کرمان

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نفرات برتر مسابقه نقاشی با موضوع روز جهانی قدس مشخص شدند. لوح تقدیر و جوایز نفرات برتر به ادارت آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان ارسال می‌شود.

اعلام نتایج مسابقه نقاشی روز جهانی قدس در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مهران باهری، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نفرات برتر مسابقه نقاشی با موضوع روز جهانی قدس مشخص شدند.

وی با اعلام این خبر افزود: ضحا فتاحی نو‌آموز پیش‌دبستانی منطقه نوق، مهرسام صفی‌جهانشاهی دانش‌آموزان کلاس اول دبستان سیرجان و امیرحسین جبارپور دانش‌آموز پایه دوم از رفسنجان موفق به کسب رتبه برتر شدند.

باهری ادامه داد: دانش‌آموزان پایه سوم دبستان، سبحان سیدی از جیرفت، امیر علی صفری از رفسنجان، گیتی شهریاری از رفسنجان، سجاد نیازی از چترود، سلمان سادات‌حسینی از جیرفت، سارینا سلیمان‌زاده از مدرسه بانک صادرات و محمد پورمیرزایی از کوهبنان رتبه برتر مسابقه نقاشی روز جهانی قدس را کسب کردند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دانش آموزان پایه چهارم، محمد حسین پرخاش‌زاده از عنبرآباد و آرشام حیدری از کهنوج موفق به کسب رتبه برتر شدند.

مهران باهری از کسب رتبه برتر این مسابقه توسط دانش‌آموزان پایه پنجم، زهرا زارع‌منصوری از رابر، ستایش قربانی از جیرفت، الینا زاهدی از بردسیر، ستایش حبیبی از بردسیر، سوده احمدی از راور و محیا فاضلی از انار نیز خبر داد.

وی گفت: حنانه بنی‌اسدی و امیر علی خدادادی از رابر، امیرمهدی افضلی از راین، هدیه کاربخش از مدرسه راضیه و عابد بلوچ اکبری از جیرفت نیز موفق به کسب رتبه برتر مسابقه نقاشی شدند.

باهری به کسب رتبه برتر این مسابقه توسط بشری امیری دانش‌آموز پایه هفتم از منطقه کشکوئیه اشاره کرد و گفت: ریحانه شرفعلی از ارزوئیه، ستایش اقبالی از بافت و صبا صالحی از جیرفت به عنوان نفرات برتر مسابقه نقاشی روز جهانی قدس در پایه هشتم معرفی شدند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از کسب رتبه برتر این مسابقه توسط فاطمه محمودی از شهرستان راور خبر داد و گفت: زینب یوسفی از راور و زینب توانایی از جیرفت موفق به کسب رتبه برتر مسابقه نقاشی روز جهانی قدس شدند.

مهران باهری گفت: لوح تقدیر و جوایز نفرات برتر به ادارت آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان ارسال می‌شود و دانش‌آموزان برگزیده از هفته آینده می‌توانند جهت تحویل جوایز خود به ادارات آموزش و پرورش شهرستان و منطقه خود به کارشناسی روابط عمومی مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha