شرکت‌های دانش‌بنیان کشور را مقابل آسیب‌ها مقاوم کنند
کد خبر: 4060433
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

شرکت‌های دانش‌بنیان کشور را مقابل آسیب‌ها مقاوم کنند

رئیس دانشگاه آزاد میاندوآب با بیان اینکه دانشگاه‌ها به‌ مثابه دژ مستحکم مدافع ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند، گفت: به واسطه ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و تقویت آنها می‌توان آینده جامعه را برابر آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تضمین کرد.

شرکت‌های دانش‌بنیان کشور را مقابل آسیب‌ها مقاوم کنندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، رامین رستمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، امروز، 8 خرداد در دیدار با حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب، گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور در میدان جنگ نرم و جنگ اقتصادی درصدد هستند که نظام را تضعیف کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه به‌ مثابه دژ مستحکم مدافع ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند بنابراین در میدان نبرد فرهنگی و اقتصادی با همه توان حاضر می‌شوند، گفت: به واسطه  ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و تقویت آنها می‌توان آینده جامعه را برابر آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تضمین کرد.

رئیس دانشگاه آزاد میاندوآب با بیان اینکه دشمن در همه حال، سعی بر آن دارد تا حقیقت فرهنگ اسلامی بر همه پوشیده بماند، گفت: معاندان در تلاش هستند فرهنگ غرب را به جای فرهنگ اصیل اسلام در بین جوانان نهادینه کنند، به این ترتیب فرهنگ مهدویت و تفکر عاشورایی را به حاشیه ببرند.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب نیز در این جلسه با تبیین رسالت دانشگاهیان در عرصه جهاد علمی و فرهنگی، گفت: به همت استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، تحول عظیمی در کشور رخ داده است و امیدوار هستیم با همت دانشگاهیان مراحل رشد و بالندگی کشور بیش‌ازپیش سرعت پیدا کند و این مهم در کنار معنویت تحقق یابد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویدادها بعد از پیروزی رسیدن انقلاب، قرار گرفتن دانشگاه‌ها در ریل دینداری بود، گفت: در همه این سال‌ها دانشگاهیان تلاش کردند مقابل تحریف دین و باورهای مذهبی بایستند، که امید است این روند با قدرت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام
captcha