برگزیدگان مهرواره استانی «بسم الله نویسی» در کردستان معرفی شدند
کد خبر: 4056498
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

برگزیدگان مهرواره استانی «بسم الله نویسی» در کردستان معرفی شدند

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان گفت: برگزیدگان مهرواره استانی «بسم الله نویسی» امروز، 22 اردیبهشت‌ماه به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان معرفی شدند.

حمیدرضا گوهری، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حمیدرضا گوهری، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان امروز، 22 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان اظهار کرد: مهرواره خوشنویسی «بسم‌الله نویسی» به صورت مجازی در سطح استان کردستان برگزار شد.

وی با اشاره به اعلام فراخوان این مهرواره در ماه مبارک رمضان افزود: مهرواره استانی «بسم الله نویسی» در سطح مراکز فرهنگی – هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به اجرا درآمد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان با اشاره به پایان کار داوری این دوره از جشنواره قرآنی بیان کرد: برگزیدگان مهرواره استانی «بسم الله نویسی» امروز، 22 اردیبهشت‌ماه به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان معرفی شدند.

وی با اشاره به ارسال ۵۳ اثر از مراکز سطح استان به دبیرخانه مهرواره قرآنی افزود: ۱۱ اثر در گروه‌های سنی مختلف به عنوان برگزیده انتخاب و با هدایا و لوح تقدیرهایی از آنها تقدیر به عمل می‌آید.

گوهری در پایان یادآور شد: مهرواره استانی «بسم الله نویسی» با هدف آشنایی اعضای کانون با مناسبت‌های دینی، تقویت حس زیبایی شناسی و ارتباط فعالیت های هنری با مناسبت‌ها برگزار شد.

نفرات برگزیده مهرواره استانی «بسم الله نویسی»

بابک حسین پور و سیده هوناز حسینی           مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ سقز
ندا ملایی، کیمیا عنایتی و آراد حیدری            مجتمع فرهنگی هنری سنندج
باران یاری و بیریوان ابراهیمی                       مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ سنندج
خاطره زارعی                                              مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ سنندج
صدف صداقت                                           مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ بانه
شهروز حسینی و مانیا شهابی تبار                  مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ بانه

انتهای پیام
captcha