ساخت ۱۰۰ مدرسه توسط ستاد اجرایی امام در آذربایجان غربی
کد خبر: 4056112
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸

ساخت ۱۰۰ مدرسه توسط ستاد اجرایی امام در آذربایجان غربی

رضا عزتی مدیرکل ستاد اجرایی امام در آذربایجان غربیرضا عزتی، مدیرکل ستاد اجرایی امام(ره) در آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات ستاد در سال گذشته اظهاد کرد: اهدای ۱۵۰ دستگاه ویلچر در قالب پویش «مثبت حرکت» برای کودکان زیر ۱۴ سال تحت پوشش اداره‌کل بهزیستی استان به ارزش دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال و پخش ۳۰۶ دستگاه بخاری گازسوز در قالب پویش «دلگرمی احسان» به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از جمله اقدامات ستاد در سال ۱۴۰۰ هستند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آذربایجان غربی تصریح کرد: سال گذشته طرح «جهش تولید» در ۲۳۵ هکتار از دیم‌زارهای استان با هدف افزایش ظرفیت و بهره‌وری تولید در اراضی دیم کشور با استفاده از روش‌های نوین کشت اجرا شد.

وی گفت: در قالب طرح «توانمندسازی و ایجاد تحولات در محلات کم‌برخوردار» در سه محله از شهرستان‌های ارومیه، پیرانشهر و مهاباد خانه احسان به بهره‌برداری رسید.

عزتی توزیع هفت هزار بسته معیشتی در روستاهای مرزی استان در قالب پویش «سرزمین احسان» با هزینه ۳۵ میلیارد ریالی، ارائه چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات به زوج‌های نابارور و ارائه خدمات بیمه تکمیلی به ۶ هزار نفر از هنرمندان قالی‌بافی استان با حق بیمه سالانه هر نفر یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال را از جمله مهم‌ترین اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره) آذربایجان غربی در سال گذشته برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۰۰ مدرسه با ۴۰۰ کلاس درسی با هزینه ۳۱۰ میلیارد ریال توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مناطق محروم استان ساخته شد و نیز این ستاد در بازسازی و ساخت ۵۷ مسجد در مناطق روستایی با هزینه ۲۳ میلیارد ریال مشارکت داشته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آذربایجان غربی همکاری گفت: در امورات بیمه‌ای با اداره‌کل زندان‌ها، سازمان جهاد کشاورزی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعزام زیارت‌اولی‌ها به کربلای معلی و مشهد مقدس از دیگر اقدامات ستاد در سال ۱۴۰۰ بوده است.

انتهای پیام
captcha