رزمایش «جهادگران فاطمی» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4055974
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

رزمایش «جهادگران فاطمی» در البرز برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: رزمایش جهادگران فاطمی با مشارکت سه هزار جهادگر بسیجی و با رمز یا فاطمه الزهرا(س) در استان برگزار می‌شود.

رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی»

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، مرتضی ولی‌پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، اظهار کرد: با توجه به حیطه اختیارات بسیج سازندگی ضرورت دارد طرح‌های حمایتی بسیج به سمت توسعه طرح‌های اشتغال و محرومیت‌زدایی با ظرفیت‌های استان سوق داده شود.

وی با بیان اینکه همواره گروه‌های جهادی در همه جا همراه و کمک احوال دولت هستند، افزود: لازم است جایگاه بسیج سازندگی با محوریت گروه جهادی تقویت شود.

معاون استاندار البرز با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی با مشارکت سه هزار جهادگر بسیجی و با رمز یا فاطمه الزهرا(س) در این استان، بیان کرد: بسیج سازندگی همواره منشأ خیر و برکت برای مناطق محروم و کمتر برخوردار بوده و بسیج سازندگی با نگاه به توان جهادگران متعهد و متخصص و توجه به استعدادهای درونی استان در جهت تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی در گام دوم گام‌ بردارند.

ولی‌پوری تصریح کرد: بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت جوانان و علاقه‌مندان به خدمت با انجام اقدامات و خدمات سازندگی در نقاط محروم، ثمرات ارزنده‌ای داشته‌اند و در این راستا برگ زرینی را در کارنامه فعالیتی خود ثبت و ضبط کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha