ثبت‌نام حج تمتع در فارس آغاز شد
کد خبر: 4055638
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

ثبت‌نام حج تمتع در فارس آغاز شد

مدیر حج و زیارت استان فارس از آغاز ثبت‌نام حج تمتع در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: سهمیه استان فارس در این اعزام یک هزار و 200 نفر است.

علیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت استان فارسعلیرضا زینلی، مدیر حج و زیارت استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از آغاز ثبت‌نام حج تمتع در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: امسال افرادی به حج اعزام خواهند شد که بنا بود سال 99 به حج اعزام شوند اما به دلیل شیوع کرونا موفق به اعزام آنان نشدیم.

وی با بیان اینکه سهمیه استان فارس در این اعزام یک هزار و 200 نفر است، افزود: افرادی که زیر 65 سال بوده و تا زمان اعزام سه دز واکسن کرونا خود را تزریق کرده باشند و همچنین سند ودیعه‌گذاری آنان قبل از 22 خرداد 86 است، می‌توانند ثبت‌نام کنند.

زینلی با تصریح اینکه ثبت‌نام متقاضیان تا زمان تکمیل شدن کاروان‌ها ادامه دارد، گفت: متقاضیان جهت ثبت‌نام به دفاتر زیارتی که آدرس آن‌ها در سازمان حج و زیارت استان فارس موجود است، می‌توانند مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت استان فارس اظهار کرد: پروازهای کل کشور به سرزمین وحی از 23 خردادماه سال جاری عملیاتی خواهد شد اما هنوز اطلاعی درباره زمان و تعداد پروازهای استان فارس مشخص نیست.

وی اظهار کرد: فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز ایستگاه پروازی استان فارس و استان کهگیلویه و بویراحمد جهت اعزام زائران سرزمین وحی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha