رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود
کد خبر: 4055606
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
با حضور بیش از ۶۰ گروه جهادی؛

رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از ۶۰ گروه جهادی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد.

گروههای جهادی

به گزارش ایکنا از زنجان، سرهنگ مجید لطیفی فرمانده سپاه ناحیه خدابنده شامگاه روز گذشته (۱۸ اردیبهشت‌ماه) در نشست خبری که به مناسبت دهه بسیج سازندگی برگزار شد، با بیان اینکه در زمان طاغوت مردم بیشتر شهرها به ویژه مناطق دوردست و روستاها در آخر فهرست و غالبا محروم از نیازهای اولیه‌ زیرساختی و خدمت‌رسانی بودند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی در شمار موفق‌ترین حاکمیت‌های جهان در جابه‌جایی خدمت و ثروت از مرکز به همه‌ جای کشور و از مناطق مرفه‌نشین شهرها به مناطق پایین‌دست آن بوده است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه محرومیت‌زدایی، ادامه داد: بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری، دل‌های مسئولان باید به‌ طور دائم برای رفع محرومیت‌ها بتپد و از شکاف‌های عمیق طبقاتی به شدت بیمناک باشد.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به نقش‌آفرینی بسیجیان در کشورمان، تاکید کرد: بسیج سازندگی در دوران خدمت خود توانسته با نگاه به داخل و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و با  فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی و کمک به مستضعفان گام‌های بزرگ و پر افتخاری را بردارد.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی از شاخصه‌های بارز بسیجیان جهادگر است، گفت: در همین راستا سپاه ناحیه خدابنده اقدام به برگزاری چندین مرحله رزمایش کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب با توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، لوازم‌التحریر و پوشاک به تعداد ۴۰ هزار بسته و به کارگیری گروه‌های جهادی جغرافیا محور و محله محور در پروژه‌های محرومیت‌زدایی کرده است.

لطیفی با اشاره به اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی در جهت راه‌اندازی کارگاه های تولیدی کوچک و زودبازده، ادامه داد: پیگیری و اهدا جهیزیه به ۷۰ نوعروس، اجرای واکسیناسیون دامی، اجرای چندین پروژه محرومیت‌زدایی در قالب طرح ۴۰ هزار پروژه کشوری، اجرای کانال انتقال آب کشاورزی روستایی و آب شرب نیز گوشه‌ای دیگر از این فعالیت‌ها است.

وی از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با هفته بسیج سازندگی در تاریخ ۱۹ اردیبهشت در این شهرستان خبر داد و افزود: همزمان با هفته بسیج سازندگی رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از ۶۰ گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج در سطح شهرستان در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha