تشکیل بسیج سازندگی از برکات انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4055272
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

تشکیل بسیج سازندگی از برکات انقلاب اسلامی است

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین به مناسبت هفته بسیج سازندگی بیانیه‌ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: تشکیل بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که می توان از آن به‌عنوان نماد و الگویی از حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و مهم کشور یاد کرد.

بسیج سازندگی

به گزارش ایکنا از قزوین، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین به مناسبت هفته بسیج سازندگی بیانیه‌ای صادر کرد؛ در این بیانیه آمده است:

۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ یادآور یکی از تدابیر تاریخی، آینده‌ساز و دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بوده که بر تارک آن نام بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج، درخشنده و الهام‌بخش است.

تشکیل بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که می توان از آن به‌عنوان نماد و الگویی از حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و مهم کشور یاد کرد.

بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در دوران خدمت با برکت خود توانسته با فرهنگ و تفکر جهادی بسیج و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت‌زدایی و کمک به مستضعفین گام‌های بزرگ و پر افتخاری را بردارد.

بدون شک در گام دوم انقلاب اسلامی با گسترش و توانمندی این حرکت‌های جهادی و توسعه گروه‌های جهادی، همه بن بست‌های احتمالی و موانع در مسیر پیشرفت ایران اسلامی از بین خواهد رفت و روزبه‌روز بر بن بست‌های دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقابل با انقلاب و نظام اسلامی افزوده می‌شود.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی به تمام بسیجیان و گروه‌های جهادگر، آرزومند است روز به روز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر این یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) با خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران و توسعه فرهنگ و جریان سازی حرکت‌های جهادی در گستره جهان، با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در بین جوانان ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام
captcha