نقش بی‌بدیل معلمان در کاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 4055245
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

نقش بی‌بدیل معلمان در کاهش آسیب‌های اجتماعی

فرمانده انتظامی اقلید با اشاره به نقش معلمان در جامعه گفت: معلمان می‌توانند با آگاه‌سازی دانش‌آموزان نسبت به مسائل اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی نقش مهمی در پیشگیری و كاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

دیدار فرمانده انتظامی اقلید با معلمان به گزارش ایکنا از فارس، مراد صارمی، فرمانده انتظامی اقلید امروز، 17 اردیبهشت با حضور در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم، گفت: هفته گرامیداشت مقام معلم فرصت ارزنده‌ای جهت تجلیل از روشنگران چراغ زندگی افراد جامعه است.

وی با اشاره به تقدس تعلیم و تربیت، افزود: معلمی شغل و سیره انبیای الهی است و همه اقشار جامعه به دلیل نیاز به کسب دانش و مهارت مدیون این قشر هستند.

صارمی اظهار کرد: معلمان می‌توانند با آگاه‌سازی دانش‌آموزان نسبت به مسائل اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی نقش مهمی در پیشگیری و كاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید تصریح كرد: در کشور عزیزمان اقدامات علمی، آموزشی و فرهنگی در برنامه‌های اکثر نهادها وجود دارد اما این قشر دلسوز و پرتلاش در واقع دو بال آموزش توآم با پرورش را در کنار یکدیگر به افراد اعطا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha