800 هزار بسته معیشتی در هرمزگان توزیع شد
کد خبر: 4055183
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

800 هزار بسته معیشتی در هرمزگان توزیع شد

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: در سال گذشته آیین مواسات و همدلی و توزیع بسته‌های معیشتی در 24 مرحله انجام شد و 800 هزار بسته با تلاش نیروهای بسیجی و همراهی دستگاه‌های دیگر در سطح استان توزیع شد.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان، صبح امروز، 17 اردیبهشت‌ماه، در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ضمن تبریک آغاز هفته بسیج سازندگی، اظهار کرد: در سال گذشته بسیج سازندگی در استان هرمزگان حرکات بزرگی انجام داد که قابل تقدیر است که حضور بسیار خوبی در تمام عرصه‌ها دارند.

وی افزود: در سال گذشته آیین مواسات و همدلی و توزیع بسته‌های معیشتی در 24 مرحله انجام شد و 800 هزار بسته که ماحصل تلاش نیروهای بسیجی و همراهی و مساعدت‌های دستگاه‌های دیگر از جمله کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مستضعفان بود در سطح استان توزیع شد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بسیجیان و جهادگران، پیشتاز خدمات‌رسانی به مردم بودند و در تولید لباس مخصوص و ماسک، ضدعفونی شهرهای و واکسیناسیون اقدامات زیادی انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته شاهد اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه برای ایجاد اشتغال در استان بودیم، تصریح کرد: در مسئله ازدواج آسان نیز اقدامات خوبی انجام شده و 3 هزار و 500 زوج هرمزگانی با تأمین جهیزیه راهی خانه بخت شدند.

سالاری در پایان یادآور شد: تأمین مایحتاج دانش آموزان و حضور در صحنه‌های مختلف خدمات‌رسانی از جمله در سیل و زلزله از دیگر حرکات ویژه گروه‌های جهادی استان هرمزگان در سال گذشته بود که حاکی از تلاش‌های این گروه‌ها برای کمک‌رسانی بی‌ریا به مردم است.

انتهای پیام
captcha