1900 گروه جهادی خراسان‌جنوبی در اطلس جهادی ثبت شد
کد خبر: 4055107
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

1900 گروه جهادی خراسان‌جنوبی در اطلس جهادی ثبت شد

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در اطلس جهادی، یک هزار و 900 گروه جهادی از خراسان‌جنوبی ثبت شده است که از این تعداد هزار گروه محله‌محور و مسجدمحور و همچنین تعداد ۹۰۰ گروه، جغرافیا‌محور هستند.

مهدی هنری، رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، 17 اردیبهشت‌ماه در نشست خبری به‌مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی، تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که در هفته بسیج سازندگی اجرا خواهیم کردیم، تجمع یک هزار و 200 نفر از جهادگران خراسان‌جنوبی در روز ۲۲ اردیبهشت‌ماه با حضور رئیس بسیج سازندگی کشور است.

وی با بیان اینکه شش هزار و 500 نفر از جهادگران خراسان‌جنوبی در قالب ۶۱۰ گروه جهادی در این رزمایش فعالیت خواهند داشت، افزود: در راستای امیدبخشی به مردم و گره‌گشایی از امور نیازمندان در هفته بسیج سازندگی امسال رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با سراسر کشور در خراسان‌جنوبی نیز برگزار می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در قالب رزمایش جهادگران فاطمی در خراسان‌جنوبی ۷۲ گروه از جامعه زنان، ۱۹ گروه از اصناف، ۱۴ گروه پزشکی، پنج گروه حقوقدان، ۲۶ گروه دانشجویی، ۲۹ گروه از طلاب، ۴۳۳ گروه جهادی محله‌محور، ۲۱ گروه جهادی از کارمندان دولت و دو گروه از رسانه ملی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این رزمایش از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود، گفت: از شش هزار و 500 گروه جهاد فعال در رزمایش جهادگران فاطمی، تعداد دو هزار و 200 نفر از بانوان و چهار هزار و ۳۰۰ نفر از آقایان هستند.

هنری با بیان اینکه در بازه زمانی این رزمایش جهادگران خراسان‌جنوبی در اجرای ۶۵ پروژه محرومیت‌زدایی فعالیت خواهند داشت، ادامه داد: در هفته بسیج سازندگی ۵۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که بیشتر این پروژه‌ها در حوزه آب کشاورزی است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه یکی از اقدامات راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات تولید شده در مشاغل خرد خانگی در راستای حمایت از فعالان در این عرصه است که در این راستا یک بازارچه با ۵۰ غرفه در میدان ابوذر بیرجند برپا خواهد شد، تصریح کرد: در این هفته ۶۸۴ کارگاه کمک اشتغال با اعتبار بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

هنری بیان کرد: در اطلس جهادی، یک هزار و 900 گروه جهادی از خراسان‌جنوبی ثبت شده است که از این تعداد هزار گروه محله‌محور و مسجد‌محور و همچنین تعداد ۹۰۰ گروه نیز جغرافیا‌محور هستند.

انتهای پیام
captcha