سبک زندگی شهید مطهری بهترین شاخص برای معلمان است
کد خبر: 4054530
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

سبک زندگی شهید مطهری بهترین شاخص برای معلمان است

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه تبیین زوایای مختلف شخصیت شهید مطهری برای فرهنگیان باید مورد توجه مسئولان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش قرار گیرد، گفت: سَبکِ زندگی این شهید بزرگوار و آثار فاخر این استاد فرهیخته بهترین شاخص و الگو برای اساتید و معلمان است.

دیدار فرمانده سپاه فجر با مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 12 اردیبهشت که به مناسبت فرا رسیدن روز معلم در آموزش و پرورش این استان حضور یافته بود، در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش و معلمان یکی از ارکان اساسی و تأثیرگذار در تربیت شخصیت نسل نوجوان و جوان کشور هستند و تلاش و زحمات این قشر فرهیخته شایسته تجلیل و تقدیر است.

وی ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهید والامقام استاد مرتضی مطهری، گفت: تبیین زوایای مختلف شخصیت این شهید والامقام برای جامعه فرهیخته فرهنگیان باید مورد توجه مسئولان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش قرار بگیرد.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت و لزوم مطالعه آثار شهید استاد مرتضی مطهری، گفت: سَبکِ زندگی این شهید بزرگوار و آثار فاخر این استاد فرهیخته بهترین شاخص و الگو برای اساتید و معلمان است.

بوعلی با اشاره به نتایج درخشان و تاثیرگذار اجرای طرح‌هایی نظیر تامین وسایل کمک آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند در استان فارس، گفت: بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی با هم‌افزایی و تعامل هر چه بیشتر با جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان زمینه‌های موفقیت آموزش و پرورش را فراهم کنند همان‌طور که در قالب اجرای طرح توکاد شاهد این همکاری و موفقیت در استان فارس بودیم.

وی به نقش مهم و اثرگذار معلم در جامعه و توسعه فرهنگ اشاره کرد و گفت: معلم موتور محرکه این مسئله است واگر به معیشت ومنزلت او رسیدگی شود قطعا نتایج بسیار مهم واثربخشی درجامعه خواهد داشت.

فرمانده سپاه فجر همچنین دربخش دیگری از سخنان خود گفت: امروزه بسیج به عنوان یک ظرفیت بزرگ برای استفاده ازنقش مردم در کمک به دولت مطرح است و به همین دلیل هر جا که موضوع خدمت به مردم باشد، ماموریت سپاه و بسیج در آنجا تعریف می‌شود.

بوعلی با اشاره به جایگاه علم و دانش در استان فارس از دیرباز تاکنون از مسئولان آموزش و پرورش استان نیز خواست تا در ارتقای این جایگاه تلاش کنند و از آمادگی مجموعه تحت مدیریتی خود برای هرگونه همکاری دراین موضوع نیز خبر داد.

انتهای پیام
captcha