۶۰۰ گروه جهادی خراسان‌جنوبی در عرصه‌های مختلف خدمات ارائه می‌دهند
کد خبر: 4052617
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

۶۰۰ گروه جهادی خراسان‌جنوبی در عرصه‌های مختلف خدمات ارائه می‌دهند

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با سالروز تأسیس بسیج سازندگی بیش از شش هزار جهادگر بسیجی در قالب ۶۰۰ گروه جهادی استان خراسان‌جنوبی در عرصه‌های مختلف خدمات ارائه خواهند داد.

مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی امروز، ششم اردیبهشت‌ماه به رسانه‌های گروهی، اعلام کرد: با توجه به پیش رو بودن هفته بسیج سازندگی و سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام عظمای ولایت از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور ریاست محترم جمهور از ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین در استان خراسان‌جنوبی بیش از شش هزار جهادگر بسیجی در قالب ۶۰۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف در این ایام خدمات جهادی ارائه خواهند داد.

وی افزود: همزمان با اجرای برنامه‌های جهادی، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و کارگاه‌های اشتغال از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

هنری بیان کرد: فعالیت درخشان گروه‌های جهادی به‌عنوان نماد تلاش خداپسندانه در عرصه‌های خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم‌برخوردار از ابتدای امسال به خصوص تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ بار دیگر حماسه آفرید.

وی ضمن قدردانی از فعالیت جهادگران بسیجی، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز گروه‌های جهادی، شناسایی و ایجاد زمینه‌های مشترک و بهره‌مندی متقابل از توانمندی‌های تشکل‌های جهادی و مردمی در توسعه فرهنگ خدمت‌رسانی و نیکوکاری و استفاده از نتایج آن در جهت پیشرفت مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور در ابعاد مختلف است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی ادامه داد: در ایام نوروز امسال تعداد ۲۰۸ گروه جهادی آتش به اختیار در اقصی نقاط محروم استان خراسان‌جنوبی در قالب چهار هزار و ۳۳ نفر جهادگر بسیجی خدمت‌رسانی کردند که از این تعداد شاهد فعالیت بیش از ۷۰۰ نفر از جهادگران غیر بومی و میهمان از سایر استان‌های کشور بودیم.

وی افزود: فعالیت‌های عمرانی، آموزشی، نهضت خدمت مؤمنانه، پزشکی، دامپزشکی، رسانه، فنی و مهارتی، کشاورزی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی با حضور بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از بانوان جهادگر از جمله عرصه‌های فعالیت جهادگران بود.

هنری بیان کرد: خدمات جهادگران در ۲۰۰ نقطه روستایی و ۹۲ نقطه محروم شهری جمعا به ارزش بیش از چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ارائه شد، که بیش از ۱۴۸ هزار و ۷۰۰ نفر از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

وی از حمایت و پشتیبانی استانداری و دستگاه اجرایی و نهادهای خدمت‌رسان از گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت خیرین در جهت هم‌افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha