تجلیل از 113 معلم برتر طرح «جلوه ویژه معلمی» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4052230
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

تجلیل از 113 معلم برتر طرح «جلوه ویژه معلمی» در آذربایجان‌غربی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، 113 معلم برتر طرح «جلوه ویژه معلمی» در مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

تجلیل از 113 مورد «جلوه ویژه معلمی» در استان آذربایجان‌غربی در هفته معلمبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی 4 اردیبهشت دومین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در راستای اعتلای فرهنگ عمومی تکریم مقام معلم در جامعه و ارتقای منزلت اجتماعی و جایگاه حرفه‌ای منابع انسانی و همچنین شناسایی، معرفی و تقدیر از معلمان فعال، موفق و تاثیرگذار در شرایط زیستی، آموزشی و تربیتی کنونی امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه «شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی» با هدف تکریم مقام معلم و شناسایی و معرفی معلمان شاخص در سطح منطقه، استان و کشور در حال اجرا است و  امسال هزار و 859 نفر در برنامه شناسایی طرح «جلوه‌های ویژه معلمی» آذربایجان‌غربی شرکت کرده بودند که از این تعداد 113 نفر به عنوان منتخب منطقه‌ای به مرحله استانی راه یافتند و در مناطق 24 گانه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

جنگی بیان کرد: 12 فرد شرکت کننده در طرح «جلوه ویژه معلمی» نیز به عنوان منتخب استانی به مرحله کشوری راه یافتند و در آیین استانی هفته معلم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: رویکرد برنامه «شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید»، با توجه به شرایط ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا بر فعالیت‌های خاصی از معلمان که به تسهیل، توسعه و موفقیت در آموزش و پرورش دانش‌آموزان منجر می‌شود، استوار بوده و این طرح سعی در شناسایی و معرفی معلمان فعال و شاخص در این زمینه دارد.

انتهای پیام
captcha