راهپیمایی روز جهانی قدس میعادگاه مسلمانان جهان است
کد خبر: 4052161
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

راهپیمایی روز جهانی قدس میعادگاه مسلمانان جهان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روز جهانی قدس را نمودی روشن از وحدت و همگرائی در جوامع اسلامی دانست و گفت: روز جهانی قدس میعادگاه مسلمانان جهان است.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 4 اردیبهشت در نشست شورای فرهنگی دانشگاه با اشاره به اهمیت وحدت و همگرایی در جامعه اسلامی، روز جهانی قدس را نمودی روشن از این وحدت خواند که با ابتکار حضرت امام خمینی(ره)، به عنوان میراثی ماندگار برای تقویت هر ساله این وحدت اسلامی در سراسر دنیا برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت توسعه فرهنگی در جامعه دانشگاهی کشور افزود: از جمله محورهای تعیین‌کننده آینده جوامع، اندیشه و عمل آگاهانه در اعضای تحصیلکرده و دانشگاهیان آن جامعه است که رسالت خطیری را بر عهده تمامی ما قرار داده است.

حسینی، راهپیمایی روز جهانی قدس را میعادگاه مسلمانان جهان دانست که در کشور ما نیز به گونه‌ای پرشور برگزار می‌شود و از اعضای جامعه دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز خواست تا امسال نیز همگام با دیگر مردم مسلمان سراسر دنیا با شرکت در این آئین، فریاد ستمدیدگان مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

همچنین دیگر اعضای شورای فرهنگی نیز با تاکید بر اهمیت روز جهانی قدس در وحدت اسلامی، از خانواده بزرگ علوم پزشکی شیراز خواستند تا در برگزاری هر چه باشکوه تر این آئین، سهیم شده و امسال، شاهد برگزاری پرشور روز جهانی قدس باشیم.

بررسی برنامه‌های فرهنگی دانشگاه در سال جدید، تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی مدون در این زمینه و بهره‌مندی از تمامی توانمندی‌های موجود در مجموعه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پیشبرد بهتر اهداف و برنامه‌های فرهنگی، دیگر محورهای تبادل نظر و تصمیم‌گیری در نشست امروز این شورا بود.

انتهای پیام
captcha