حافظیه میزبان نیایشگران شب‌های قدر می‌شود
کد خبر: 4051293
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

حافظیه میزبان نیایشگران شب‌های قدر می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در تشریح ویژه برنامه‌های شب‌های قدر از اجرای این ویژه برنامه برای نخستین بار در حافظیه خبر داد.

حافظیهبه گزارش ایکنا از فارس، مصطفی مشفقیان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز امروز، 31 فروردین در جمع خبرنگاران ویژه برنامه‌های این سازمان در شب‌های قدر را اعلام کرد و گفت: امسال شهرداری شیراز مجری یا پشتیبانی‌کننده برگزاری مراسم شب‌های قدر در 5 نقطه شیراز است.

وی از اجرای ویژه برنامه شب‌های قدر برای نخستین بار در حافظیه خبر داد و گفت: این مراسم معنوی با سخنرانی آیت‌الله دژکام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نیری و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مظاهر حسینی در شب‌های قدر از ساعت 22 تا ۲ بامداد برگزار خواهد شد.

مشفقیان  تصریح کرد: همچنین مراسم شب‌های قدر را در پارک کوهستانی دراک واقع در بلوار حسینی‌الهاشمی نیز در این سه شب احیا برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز، حمایت ویژه از اجرای برنامه ویژه برنامه شب‌های قدر در حرم شاهچراغ(ع)، گلزار شهدای شیراز، بوستان جنت شیراز با محوریت کانون رهپویان وصال شیراز را از دیگر برنامه‌های این سازمان اعلام کرد.

وی گفت: همچنین به بیش از بیست مسجد، هیئت مذهبی و کانون فرهنگی در سطح شهر شیراز برای برگزاری مراسم شب‌های قدر کمک ویژه‌ای تعلق گرفته است.

مشفقیان در پایان بیان کرد: امیدواریم مجموعه اقدامات سازمان فرهنگی شهرداری در ماه مبارک رمضان به تعمیق و گسترش فرهنگ دینی در سطح شهر شیراز بینجامد.

انتهای پیام
captcha