۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع شد
کد خبر: 4050832
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
با مشارکت سپاه و بنیاد علوی؛

۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان سپاه ابوالفضل(ع) با مشارکت بنیاد علوی ۲۵ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع کرده است.

احسان جهانبخش، مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان به گزارش ایکنا از لرستان، احسان جهانبخش، مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان سه‌شنبه، ۳۰  فروردین در جمع خبرنگاران از توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: این کمک‌ها از طریق پایگاه‌های بسیج و به صورت مسجدمحوری بین نیازمندان و مناطق حاشیه‌نشین توزیع شده است.

وی افزود: همچنین سپاه استان با مشارکت کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) در قالب طرح «اطعام مهدوی» با راه‌اندازی ۲۰۰ آشپزخانه در استان اقدام به تهیه و توزیع غذای گرم بین جامعه هدف کرده است.

نرگس بیرانوند، مدیر امور شعب بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان نیز در یک گفت‌وگوی خبری، گفت: تاکنون این بنیاد در ماه رمضان از هزار نفر میزبانی کرده است و در این مراسم کارگاه‌های مشاوره رایگان، ویزیت رایگان پزشکی و غرفه کودک نیز برپا شده است.

وی افزود: بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه لرستان کار دستور بسته‌های معیشتی بین جامعه هدف بنیاد را نیز در دستور کار خود دارد.

همچنین جلال شیخ‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام لرستان نیز روز گذشته در مراسم «اطعام مهدوی» در فیروزآباد از پخت ۲۹۰ هزار پرس غذای گرم و تأمین آرد مورد نیاز نانوایی‌ها برای پخت نان رایگان خبر داد و گفت: در منطقه قلایی نیز کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان به کمک خیرین اقدام به توزیع مواد غذایی و بسته‌های معیشتی خواهد کرد.

شیخ‌پور با بیان اینکه تاکنون ۲۳ هزار بسته معیشتی در سطح استان لرستان بین نیازمندان توزیع شده است، ادامه داد: در پلدختر هم کمیته امداد امام(ره) این شهرستان با راه‌اندازی آشپزخانه مهدوی پنج هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کرد که تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha