برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر سوره نمل در دانشگاه آزاد
کد خبر: 4050501
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر سوره نمل در دانشگاه آزاد

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی از برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر سوره نمل برای کارکنان، اساتید و دانشجویان از ابتدای ماه مبارک رمضان با همکاری مرکز توانمندسازی دانشگاه خبر داد.

سوره نملحجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی طاهری، دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌رضوی ضمن اعلام برنامه‌های قرآنی در طول ماه مبارک رمضان از رقابت 18 نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان برتر قرآنی واحدهای این دانشگاه در مرحله کشوری بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

وی بیان کرد: 11 نفر از حافظان برگزیده قرآنی واحدهای استان خراسان رضوی در مرحله کشوری بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی که همزمان با 27 فروردین به صورت برخط برگزار شد شرکت کردند.

طاهری افزود: در این مرحله پنج استاد، پنج دانشجو و یک كارمند از استان خراسان رضوی با سایر متسابقین راه یافته به مرحله كشوری به رقابت پرداختند كه نتایج آن متعاقبا توسط سازمان مركزی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام خواهد شد.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: رقابت‌های بخش آوایی  شامل قرائت ‌تحقی، قرائت ترتیل و دعاخوانی این دوره از مسابقات نیز 20 فروردین 1401به صورت ضبط و ارسال فایل به سازمان مركزی صورت پذیرفت که در این رقابت‌ها نیز هفت نفر از برگزیده‌های قرآنی استان شرکت کردند.

طاهری بیان کرد: برگزیدگان مرحله كشوری دانشگاه آزاد اسلامی به جشنواره ملی قرآن و عترت (ع) كه در سطح کل دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی كشور برگزار می شود راه پیدا خواهند نمود.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر سوره نمل برای کارکنان، اساتید و دانشجویان از ابتدای ماه مبارک رمضان با همکاری مرکز توانمندسازی دانشگاه خبر داد.

وی گفت: این کارگاه آموزشی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در پنج پایگاه و دانشکده به صورت حضوری پس از نماز ظهر و عصر و یک پایگاه به صورت مجازی پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد دارد.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: در پایان این دوره آموزشی، آزمونی برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

وی برگزاری مسابقه حفظ سوره نمل را از دیگر برنامه‌های قرآنی دانشگاه در طول ماه مبارک رمضان برای دانشگاهیان برشمرد.

انتهای پیام
captcha