تولید آثار دانش‌بنیان اولویت دستگاه‌های فرهنگی هرمزگان است
کد خبر: 4050176
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

تولید آثار دانش‌بنیان اولویت دستگاه‌های فرهنگی هرمزگان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: تولید آثار فرهنگی - هنری دانش‌بنیان با رویکردهای جهاد تبیین، سبک زندگی اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب در اولویت دستگاه‌های فرهنگی استان قرار دارد و هماهنگی و تعامل لازم در این خصوص ایجاد شده است.

نشست هنرمندان هرمزگان با نماینده ولی فقیه در استان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، اسماعیل جهانگیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز، 28 فروردین‌ماه، در نشست جمعی از هنرمندان استان با نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، اظهار کرد: لازمه تولید آثار فرهنگی - هنری در تراز انقلاب اسلامی و ایجاد بستر لازم و به ویژه در تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف فرهنگی و گسترش همکاری‌ها با هنرمندان است.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی که در رأس آن نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان قرار دارد وظیفه سیاست‌گذاری و ترسیم چشم‌انداز فرهنگی استان را در کوتاه‌مدت و بلندمدت بر عهده دارد و اجرای این سیاست‌ها منجر به تولید آثار در تراز انقلاب اسلامی شده و می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان اضافه کرد: تولید آثار فرهنگی - هنری دانش‌بنیان، با رویکردهای جهاد تبیین، سبک زندگی اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب در اولویت دستگاه‌های فرهنگی استان قرار دارد و هماهنگی و تعامل لازم در این خصوص ایجاد شده است.

وی به تشریح برخی از این اقدامات پرداخت و یادآور شد: تدوین و چاپ نقشه برش استانی مهندسی فرهنگی هرمزگان، جشنواره کالاهای فرهنگی با رویکرد توجه به اقتصاد رایگان، آموزش رایگان هنر در همه شاخه‌های فرهنگی هنری به ویژه در مناطق کمتر برخوردار، اردوی راهیان نور هنرمندان هرمزگان به خوزستان، جشنواره فیلم فجر و شعر فجر و ... بخشی از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

انتهای پیام
captcha