همکاری دولت و سپاه برای محرومیت‌زدایی از روستاهای کردستان
کد خبر: 4049482
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸

همکاری دولت و سپاه برای محرومیت‌زدایی از روستاهای کردستان

استاندار کردستان بیان اینکه آبرسانی به روستاهای محروم استان توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران آغاز همکاری میان دولت و سپاه است، گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با فرمانده کل سپاه پاسداران امیدواریم قرارگاه خاتم ورود جدی به پروژه‌های عمرانی و زیرساختی استان کردستان داشته‌ باشد.

آغاز طرح بسیح آبرسانی به روستاهای محروم کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان امروز، 25 فروردین‌ماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح بسیج آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان کردستان در روستای ینگیجه مریوان ضمن تقدیر از مجموعه سپاه پاسداران و اقدامات این نهاد در رفع محرومیت، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی(ع) کار خدمت رسانی جهادی و ارزشمندی در استان آغاز می‌شود و این اتفاق رویداد با اهمیتی برای استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان ۵۲۷ میلیارد تومان در مدت زمان ۳۰ماه هزینه می شود، افزود : اجرای طرحی با این حجم و بزرگی نشانه هماهنگی بی نظیری است که میان دولت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

استاندار کردستان بیان کرد: سپاه پاسداران در چند سال اخیر و در رویدادهای مختلف از جمله در مبارزه با ویروس کرونا و کمک‌های مؤمنانه ورود مسولانه و قابل تحسینی داشته و امروز نیز در حرکتی نو برای رفع محرومیت و آبرسانی به روستاهای وارد عمل شده است.

وی با بیان اینکه آبرسانی به روستاهای محروم استان توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) سپاه پاسداران آغاز همکاری میان دولت و سپاه است، گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران امیدواریم مجموعه توانمند قرارگاه خاتم ورود جدی به پروژه های عمرانی و زیرساختی استان کردستان داشته‌ باشد.

دکتر زارعی کوشا فرصت خدمت به مردم را کوتاه ذکر کرد و گفت: برای خدمت کردن به مردم باید اين فرصت‌ها را غنیمت شمرد.

وی افزود: امروز بار دیگر با آرمان شهدایی که جان خود را در راه دفاع از اسلام، نظام و ارزش های انسانی فدا کردند، میثاق می‌بندیم که همه همت خود در را خدمت به مردم به کار ببندیم.

استاندار کردستان از مدیران دستگاه های مرتبط با موضوع آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان درخواست کرد متعهدانه و مسئولانه وارد اجرای این پروژه شوند، چرا که این کار بزرگ مربوط به کل استان است.

وی ابراز امیدواری کرد: فرماندار مریوان که نیرویی تازه نفس و توانمند است در این شهرستان پرظرفیت کار ویژه های شهرستان را از هم اکنون فعال کند تا از زمان فصل کاری استان که محدود است، نهایت استفاده شود.

گفتنی است؛ عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان کردستان با اعتبار ۵۲۷ میلیارد تومان توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) امروز، 25 فروردین‌ماه در روستای ینگیجه مریوان آغاز شد و با اتمام آدر سطح روستاهای کردستان حدود ۶۷ هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام
captcha