محفل انس با قرآن در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4049193
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
با حضور قاری بین‌المللی؛

محفل انس با قرآن در سمنان برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور استاد سعید پرویزی، از قاریان ممتاز و بین‌المللی ایران در شهر سمنان برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن کریم در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان امروز، 24 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری محافل نورانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: ماه مبارک رمضان به عنوان بهار قرآن و ماه نزول قرآن کریم است و به این مناسبت محافل متعددی با حضور قاریان در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‍های مساجد استان سمنان ادامه داد: همزمان با یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور استاد سعید پرویزی از قاریان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم و نفر اول سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در شهر سمنان برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ این محفل نورانی در روز چهارشنبه، ۲۴ فروردین ماه ساعت ۱۸:۳۰ در مسجد سیدالشهدا(ع) شهر سمنان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن، ترویج فرهنگ تلاوت قرآن و ایجاد اخوت و نزدیکی جوانان و نوجوانان با کلام الهی را از اهداف برگزاری این محافل انس با قرآن برشمرد و افزود: برپایی این‌گونه محافل نقش مهمی در توسعه و گسترش و رشد و شکوفایی مباحث قرآنی دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان با تأکید بر ضرورت برگزاری برنامه‌های قرآنی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی یادآور شد: اجرای این برنامه‌ها می‌تواند زمینه‌های آشنایی و انس بیشتر با قرآن و آموزه‌های انسان‌ساز آن را در جامعه فراهم می‌کند.

وی در پایان متذکر شد: تقویت و ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی در جامعه از دیگر اهداف برگزاری محافل انس با قرآن کریم است که برگزاری این‌گونه محافل با حضور قاریان بین‌المللی حرکتی بسیار ارزشمند در راستای انس با قرآن به عنوان مقدمه شناخت و عمل به قرآن است.

انتهای پیام
captcha