فارس رتبه نخست طرح ملی «تجلیل از 114 مربی حفظ قرآن» شد
کد خبر: 4049113
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

فارس رتبه نخست طرح ملی «تجلیل از 114 مربی حفظ قرآن» شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس با بیان اینکه در ارزیابی طرح ملی «تجلیل از 114 مربی حفظ قرآن» که از سوی سازمان اوقاف انجام شد، 14 مربی از استان فارس به‌عنوان برگزیده این طرح انتخاب شدند، گفت: فارس بیشترین تعداد مربیان را در این طرح دارد و استان بعد از آن، هفت مربی برگزیده دارد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به اجرای طرح ملی «تجلیل از 114 مربی حفظ» گفت: فراخوان این طرح همزمان با سراسر کشور در دی و بهمن‌ماه سال 1400 در استان فارس اعلام شد.

وی افزود: در این فراخوان 313 مدرک از مربیان حفظ قرآن در سطح استان فارس به دست ستاد این طرح که شامل نمایندگان اداره امور قرآنی اوقاف، تبلیغات اسلامی، ارشاد، آموزش و پرورش و اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس بود، رسید و بعد از بررسی مدارک رسیده در این ستاد در نهایت 20 مربی با توجه به شاخص‌های ارزیابی ابلاغ شده از سوی سازمان اوقاف حائز بالاترین رتبه‌ها شدند.

جلالی ادامه داد: مدارک این تعداد مربی را به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در تهران ارسال کردیم و در هفته گذشته نیز جواب ارزیابی‌ها آمده است که در این طرح 14 نفر از مربیان حفظ قرآن از استان فارس پذیرفته شده‌اند.

وی با بیان اینکه فارس بیشترین تعداد مربیان حفظ قرآن را در طرح ملی «تجلیل از 114 مربی حفظ قرآن» دارد، گفت: استان بعد از فارس، هفت مربی داشته است و این یک رکورد بسیار خوب برای استان فارس محسوب می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس اسامی مربیان حفظ پذیرفته شده در طرح مذکور را اعلام کرد و گفت: زهرا کسرایی، مجبا حنایی و  زهرا آریا از شیراز، راضیه حسینی از گراش، فاطمه کنعانی‌پور و فرشته کاوه از آباده، سکینه قهرمانی و زهرا حق‌پرست از سپیدان، علیرضا جعفری از بوانات، زهرا اردلالی و نرگس خاتون خادمی از استهبان، زهرا صالحی و سمیه کشاورز از داراب و فاطمه عابدی از فسا مربیان حفظ قرآن استان فارس بودند که در طرح مذکور برگزیده شدند.

جلالی بیان کرد: بنا بر این شده است که هدیه این مربیان از طرف مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در ماه مبارک رمضان به حسابشان واریز شود و لوح‌های تقدیری هم برای آنان از تهران ارسال شود که در صورت دریافت این لوح‌ها در اولین فرصت مراسم تجلیلی از این مربیان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha