روند پرداخت تسهیلات به فعالان گردشگری در کردستان تسهیل شود
کد خبر: 4048038
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
مدیرکل میراث فرهنگی کردستان:

روند پرداخت تسهیلات به فعالان گردشگری در کردستان تسهیل شود

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، خواستار تسهیل در روند پرداخت تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری و صنایع‎ دستی در استان شد.

شست رفع موانع پرداخت تسهیلات

به‌ گزارش ایکنا از کردستان، یعقوب گویلیان، مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان امروز، 20 فروردین‌ماه در نشست رفع موانع پرداخت تسهیلات که با حضور نماینده بانک‌های عامل در استان برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان از ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه گردشگری برخوردار است.

وی افزود: ایجاد رونق در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، به‌طور حتم می‌تواند در ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری مؤثر باشد.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه یکی از مطالبات کارآفرینان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان، تسهیل در اعطای تسهیلات است، بیان کرد: خوشبختانه در سال گذشته اقدامات خوبی در بحث پرداخت تسهیلات به متقاضیان جامعه هدف توسط بانک‌های عامل انجام شد و انتظار می‌رود در سال‌جاری نیز، شرایط سهل‌تری در خصوص اعطای تسهیلات به کارآفرینان درنظر گرفته شود.

وی افزود: این تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 به متقاضیان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان پرداخت می‌شود.

گویلیان در پایان یادآور شد: امیدواریم با پرداخت به‌موقع تسهیلات، فرصت‌های اشتغال‌زایی مناسبی برای کارآفرینان و صنعت‌گران در استان فراهم شود.

انتهای پیام
captcha